• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Ser ut som detta tycker jag:
IMG_4307.jpeg
 

MaiPenRai

Panerai
2-Faktor
Funderar starkt på en BB58 925.
Tycker dock att den ser väldigt "blek" ut på bilder. Ni som har en 925:a, hur upplever Ni färgen på tavlan och vridringen?
 

Been

Patek
2-Faktor
Funderar starkt på en BB58 925.
Tycker dock att den ser väldigt "blek" ut på bilder. Ni som har en 925:a, hur upplever Ni färgen på tavlan och vridringen?
Färgen på tavlan varierar mycket beroende på ljuset , från ljusgrå till nästan svart .vridringen kan iblan d upplevas som lite grönaktig i vissa ljus, men blek nej.
Tycker att den är väldigt varierad en av mina BB 58 favoriter.
In och prova så du får känna på själv.
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Färgen på tavlan varierar mycket beroende på ljuset , från ljusgrå till nästan svart .vridringen kan iblan d upplevas som lite grönaktig i vissa ljus, men blek nej.
Tycker att den är väldigt varierad en av mina BB 58 favoriter.
In och prova så du får känna på själv.

Medhåll! Något annat som fortfarande är kul även efter ett tag är den omedelbara oförväntade tyngden när man plockar upp den.
 

MaiPenRai

Panerai
2-Faktor
Färgen på tavlan varierar mycket beroende på ljuset , från ljusgrå till nästan svart .vridringen kan iblan d upplevas som lite grönaktig i vissa ljus, men blek nej.
Tycker att den är väldigt varierad en av mina BB 58 favoriter.
In och prova så du får känna på själv.
Närmaste AD har den tyvärr inte hemma så jag får scrolla igenom denna tråden och titta på Era fina bilder.
 
Topp