Du får med det gummit till klockan. Kommer med två band.Detta var ett fräsigt band. Var kniper man ett sådant?
Går att beställa från ÅF/Tudor separat om du önskar det till annan modell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får med det gummit till klockan. Kommer med två band.Detta var ett fräsigt band. Var kniper man ett sådant?
Det är väl inte gummit? Mitt har inte den texuren i vart fall. Ser ut som ett natoDu får med det gummit till klockan. Kommer med två band.
Går att beställa från ÅF/Tudor separat om du önskar det till annan modell.
Funderar starkt på en BB58 925.
Tycker dock att den ser väldigt "blek" ut på bilder. Ni som har en 925:a, hur upplever Ni färgen på tavlan och vridringen?
Färgen på tavlan varierar mycket beroende på ljuset , från ljusgrå till nästan svart .vridringen kan iblan d upplevas som lite grönaktig i vissa ljus, men blek nej.Funderar starkt på en BB58 925.
Tycker dock att den ser väldigt "blek" ut på bilder. Ni som har en 925:a, hur upplever Ni färgen på tavlan och vridringen?
Färgen på tavlan varierar mycket beroende på ljuset , från ljusgrå till nästan svart .vridringen kan iblan d upplevas som lite grönaktig i vissa ljus, men blek nej.
Tycker att den är väldigt varierad en av mina BB 58 favoriter.
In och prova så du får känna på själv.
Rubberb eller vad har du där för band?TudorTorsdag/TeslaTorsdag
Precis som @Omega21jul1969 skriver @elefanton så är det detta gummiband. Texturen på bandet gör att det ser ut som textil. Är också väldigt följsamt och mjuktSer ut som detta tycker jag:
Närmaste AD har den tyvärr inte hemma så jag får scrolla igenom denna tråden och titta på Era fina bilder.Färgen på tavlan varierar mycket beroende på ljuset , från ljusgrå till nästan svart .vridringen kan iblan d upplevas som lite grönaktig i vissa ljus, men blek nej.
Tycker att den är väldigt varierad en av mina BB 58 favoriter.
In och prova så du får känna på själv.
Tack, men kom det med vid köp av klockan, eller har du beställt separat? Förvirringen är total då mitt gummi som följde med inte ser likadant utPrecis som @Omega21jul1969 skriver @elefanton så är det detta gummiband. Texturen på bandet gör att det ser ut som textil. Är också väldigt följsamt och mjukt
Visa bild på din då. Ja den kom med, samma som med blåa FXDTack, men kom det med vid köp av klockan, eller har du beställt separat? Förvirringen är total då mitt gummi som följde med inte ser likadant ut
Här kommertVisa bild på din då. Ja den kom med, samma som med blåa FXD
Men din är ju en P39. Olika modeller, olika utföranden.Här kommert
Om du vill ha ett gummi-Nato så har du snarlikt här: https://singularstraps.se/products/nato-gummi-svart-18-20-22Här kommert
Det var en väldigt rimlig förklaring, jag var helt av ngn anledning spiksäker på att din ursprungliga bild var en 39:a. Tack!Men din är ju en P39. Olika modeller, olika utföranden.
Får kika på detta, tackar tackarOm du vill ha ett gummi-Nato så har du snarlikt här: https://singularstraps.se/products/nato-gummi-svart-18-20-22
Stämmer.Rubberb eller vad har du där för band?
Riktigt trevlig comboOrange gummi från Wristbuddies blev ju riktigt bra på 925:an.
KrispigSub-Söndag
Snyggt! Gärna mer bilder och review om du har lust! Har du satt tudor claspen på?Stämmer.