Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad för länk kör du på denna? Ser ut att passa bra färgmässigt med 925.Glad TT!
Min fyller också 7 år nu i maj, examenspresent från mina föräldrar vilket gör den till den enda riktiga keepern i samlingen.Som tiden går. 7 år sen denna 30-årspresent skänktes mig. Svindlande. Välhållen iaf och själva definitionen av en keeper.
Glad TT!
Vad för länk kör du på denna? Ser ut att passa bra färgmässigt med 925.
Det är forstners helborstade flatlink Lite bökigt att få dit den faktiskt. Tudor har nog placerat hålen i bandhornen något längre in än på bb58 i stål. Säkert för att försvåra en sån här lösningÄr det 925:an med stållänk? Isåfall, hur ordnade du länken?
Samma tjocklek på boetten?Tudortorsdag med duo. 2021 vs 2024.
Samma tjocklek på boetten?
Ytterligare en sjuåring. Det börjar vara dags att pilla dit länken igen även om den är bra även så här.Min fyller också 7 år nu i maj, examenspresent från mina föräldrar vilket gör den till den enda riktiga keepern i samlingen.
Jag vet att titanet är en grej som gör att åsikter går isär men jag är ganska övertygad om att när man tittar tillbaka om ett antal år så kommer den allmänna uppfattningen vara att P39 var den bästa Tudorn i eran efter 1980. Tror den kommer stå sig med tiden på ett sätt som mycket annat kanske inte gör på samma sätt.TudorTorsdag. I mine øyne er P39 Tudors moderne 5-digit Submariner.
Jag vet att titanet är en grej som gör att åsikter går isär men jag är ganska övertygad om att när man tittar tillbaka om ett antal år så kommer den allmänna uppfattningen vara att P39 var den bästa Tudorn i eran efter 1980. Tror den kommer stå sig med tiden på ett sätt som mycket annat kanske inte gör på samma sätt.
Då jag förstått att det inte går att köpa 5-star link officiellt till en tudor black bay 58. Någon som vet om man hitta en bra via 3e part?
Detta var ett fräsigt band. Var kniper man ett sådant?Tudor-torsdag!