Såg den precis, sambon sa att hon kan tänka sig 54:an

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den precis, sambon sa att hon kan tänka sig 54:an
Sanslöst snygg och härligt att färgen ändrar sig som den gör.Så olika den kan vara![]()
![]()
Sjukt bra på jubilee. Blir som en ny nivå.Visar kidsen hur man skruvar den som Beckham️
![]()
![]()
Hade en på orginallänk och fastande aldrig. Upplever den så mycket bättre när hypen dött ut och framförallt på Jubilee.Sjukt bra på jubilee. Blir som en ny nivå.
Jag vet nog väldigt mycket som ni andra inte vet…Nja. Ingen hit. Köp ett vanligt FKM-gummi eller så brukar watchwear.se ha en del 22 mm curved gummi till bra pris och de bör passa fint.
Tror inte wristbuddys har gummi som passr Pelagos, eller vet du något som vi andra inte vet?
Bra duo med din BB36![]()
Längtan blev för stor så blev ett återköp![]()
Tyckte de va snyggt! Släng gärna upp med det gröna bandet också
Passade bäst med den svarta såklart men coolast med den gröna tyckte jag.
Berätta något mer som du vet, men inte vi andraJag vet nog väldigt mycket som ni andra inte vet…
Men gällande WB och band till pelagos har jag ingen aningBara förutsatte att det fanns
![]()
Noshörningars horn är faktiskt hår (keratin)Berätta något mer som du vet, men inte vi andra![]()
Gröna var en bra kombo
Kanske enklare att bara köpa en FXD Alinghi med kolfiberboett och byta tavla till en svart?Hej Tudorvönner
Går i tankar att göra en DLC-coating på av min FXD , då jag älskar helsvarta dykare och FXD är ju rätt dunka att förädla. Synpunkter ? Har ni några tips om vart man vänder sig i Sverige ? Har kontakt med Blaken Atelier men vi snackar en ganska nätt summa om + 4000 EuroMvh Christian
Ja det blev rätt nice ändå! Bra med lite olika kläder ändå.Gröna var en bra kombo![]()