Förstår att du känner så men det där är den bästa "versionen" av den modellen. Enligt migSnyggt! Nu ska du bara testa det helsvarta också
Det har suttit på ett tag nu, börjar bli lite sugen på att byta tillbaka till pepsi snart kanske
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår att du känner så men det där är den bästa "versionen" av den modellen. Enligt migSnyggt! Nu ska du bara testa det helsvarta också
Det har suttit på ett tag nu, börjar bli lite sugen på att byta tillbaka till pepsi snart kanske
![]()
Det blev väl bra? Smaksak men jag valde helt borstat från US för att det inte skulle bli för mycket Rolex wannabe.Såja då är länken från Uncle monterad! Inte helt frälst i nuläget, men får känna på det lite.
![]()
![]()
![]()
Bra blev det men tyckte det såg ännu bättre ut på US hemsidaDet blev väl bra? Smaksak men jag valde helt borstat från US för att det inte skulle bli för mycket Rolex wannabe.
Tittat på det insertet när jag letade men kom fram till att jag har flera andra klockor där det är bara svart så ville ha lite färg.Snyggt! Nu ska du bara testa det helsvarta också
![]()
Begränsad!Hur är med tillgängligheten på Black Bay 54 med den turkosa tavlan hos åf?
Får slå en signal och höra mig förBegränsad!
Det tycker jagFår slå en signal och höra mig för![]()
Det finns två skolor där:Är på gång att införskaffa en Black Bay 58 och undrar lite över hur ofta ni lämnar in era klockor på service och vad en sådan service ligger på i pris ca?
Jag ska hämta min nästa vecka, visade intresse i slutet på juni ungefär så jag gissar att tillgängligheten är rätt bra om man är intresserad.Hur är med tillgängligheten på Black Bay 54 med den turkosa tavlan hos åf?
Låter ju lovande och grattis till en fin klockaJag ska hämta min nästa vecka, visade intresse i slutet på juni ungefär så jag gissar att tillgängligheten är rätt bra om man är intresserad.
Tack-Hoppas du får tag på en!Låter ju lovande och grattis till en fin klocka![]()
Kul med flera i trådenÄven jag fick leverans denna vecka.
Supernöjd![]()
Tillbaka på det igen alltsåLånad bild i jakten på BB54.
Hit me up om du har en i nyskick att skiljas ifrån efter sommaren
![]()
Finns alltid en längtan att vända hem till Tudortråden med en BB54Tillbaka på det igen alltså![]()
Det är få av mina andra klockor som används sedan 54an hittade hem tyvärr.Finns alltid en längtan att vända hem till Tudortråden med en BB54
Provkörde BB58 på Jubilee senast. Riktigt vass. Men saknade proportionerna på 54’an.
Den är oslagbar just nu.
Menar det! OWG-förutsättningar på BB54’Det är få av mina andra klockor som används sedan 54an hittade hem tyvärr.