Om inte annat så svarar ju din kommentar på frågan: dvs du har inte ens tänkt på att detJa det verkar inte framgå på Tudors hemsida i alla fall, men de hade inte skrivit att BB54 har AR heller så jag misstänker att de missat det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om inte annat så svarar ju din kommentar på frågan: dvs du har inte ens tänkt på att detJa det verkar inte framgå på Tudors hemsida i alla fall, men de hade inte skrivit att BB54 har AR heller så jag misstänker att de missat det.
Fin klocka, hur stora handleder har du?
Wow! Vilken färg!!!Provade en förra året och jag gillade verkligen bezeln och lystern i den. Framstår väldigt olika på bild mot irl. I like it.![]()
Pro har väl samma dimensioner som BB58, om än tjockare?Hade velat ha en PRO men tror att jag har för smala handleder, ni som en en pro, hur stora handleder har ni?
Tycker båda passar bra, speciellt Royal. Ingen är för liten i mitt tycke iaf. Jag har själv 54an och även små handleder och jag upplever den som en mindre nättare klocka, men det beror ju på vad man jämför med. 37 mm vs 34 mm är ganska stor skillnad. Men 54 an har ett tunt case skulle jag säga. Välj den som du trivs bäst med.Hej alla!
Jag funderar på en Royal och tycker att 34 mm passar bra på mina taniga handleder, det ser nog inte för litet ut ?
Har däremot svårare för BB54, älskar stilen men tycker den blir för chunky, eller överdriver jag?
![]()
![]()
Båda satt fint! Royal bärs lite större än 34mm pga caset. BB54 satt också bra men då får du en sportig look.Hej alla!
Jag funderar på en Royal och tycker att 34 mm passar bra på mina taniga handleder, det ser nog inte för litet ut ?
Har däremot svårare för BB54, älskar stilen men tycker den blir för chunky, eller överdriver jag?
![]()
![]()
Kör ofta det på min FXD cycling. Ffa när jag cyklar med den. : )Testar Garmin-band på FXD
![]()
Den är grym! Ser ut att passa din handled också. Älskar den ”ljusare” blåa nyansen.Det kom hem nåt
Used, stod det. Tja, jo, det går att skönja spår, men det var väl också allt. T o m plasten kvar. Försiktig tidigare ägare.
![]()
![]()
![]()
![]()
Blir spännande att lära känna den i dagsljus.![]()
Tack! Ja, den känns riktigt trevlig. Så härlig känsla I länken. Så robust och stabil.Den är grym! Ser ut att passa din handled också. Älskar den ”ljusare” blåa nyansen.
Sitter som en smäckTack! Ja, den känns riktigt trevlig. Så härlig känsla I länken. Så robust och stabil.
Tycker den kan se liiiite stor ut på min egen handled, men ser jag den i spegeln tycker jag den ser perfekt ut. Och jag vet ju att spegelvyn med 36 på armen hade fått mig att tycka att den ser alldeles för liten ut. Vilket bekräftades av kvinnan i affären när jag provade modellen vid ett tidigare tillfälle.
![]()
![]()
Ser absolut inte stor ut, men du kanske är van vid mindre klockor? Den ser ut att sitta som 36am sitter på mig och då är min handled 16cm.Tack! Ja, den känns riktigt trevlig. Så härlig känsla I länken. Så robust och stabil.
Tycker den kan se liiiite stor ut på min egen handled, men ser jag den i spegeln tycker jag den ser perfekt ut. Och jag vet ju att spegelvyn med 36 på armen hade fått mig att tycka att den ser alldeles för liten ut. Vilket bekräftades av kvinnan i affären när jag provade modellen vid ett tidigare tillfälle.
![]()
![]()
Tack! Ja, det gör den verkligen. Riktigt härlig klocka med den här länken på!Sitter som en smäckGrattis till ett snyggt val
![]()
Nej, det är jag nog egentligen inte. Bara det att jag tycker att formspråket på klockan signalerar mer av finess och stil än något annat. Och då tycker jag att det ska vara något mindre klockor. Det hör liksom till. Men samtidigt får det inte se för litet ut.Ser absolut inte stor ut, men du kanske är van vid mindre klockor? Den ser ut att sitta som 36am sitter på mig och då är min handled 16cm.
Det kom hem nåt
Used, stod det. Tja, jo, det går att skönja spår, men det var väl också allt. T o m plasten kvar. Försiktig tidigare ägare.
![]()
![]()
![]()
![]()
Blir spännande att lära känna den i dagsljus.![]()
Stort grattisTack! Ja, den känns riktigt trevlig. Så härlig känsla I länken. Så robust och stabil.
![]()
![]()
Tack! Haha, håller med! Vem bjuder in?!Stort grattisOtroligt fin
Hade varit skoj att hinna ses innan april så man får testa lite![]()
Javisst tack!Fin klocka, hur stora handleder har du?
Skulle säga att den är känns lite för liten för mig även om den har lite höjd, har vanligtvis dykare 42-44mm dagligen och de brukar sitta nice and subtle på mig.Javisst tack!
19,5 - 20cm så åt de större hållet