För att återgå till det normala, ös på med bilder.
Denna saknar jag lite då och då:
![]()
Den är trevlig. Varför släppte du den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att återgå till det normala, ös på med bilder.
Denna saknar jag lite då och då:
![]()
Håller helt medSå är det. Men nu var det listpriset som citerades och det ser inte lika prisvärt ut.
Stilrent!Heads up
![]()
Redan? Haft den en dag?Heads up
![]()
Snyggt, nöjd?PING! Ny klocka här ocksåÄr den inte fin så säg!
![]()
Några timmar snarareRedan? Haft den en dag?![]()
Vet inte det, allt är ju relativt. BB58 listar tex 15k lägre än Breitling Superocean som jag ändå tycker ligger i samma liga. Min SO Heritage sitter det tom ett Tudorverk i…Håller helt med
Vad klickade inte?Några timmar snarare![]()
Classic rastlöshetIngen aning![]()
Inget specifikt. En grymt mångsidig dinka. Det har bara dykt upp några andra inköp på radarn.Vad klickade inte?
Inget specifikt. En grymt mångsidig dinka. Det har bara dykt upp några andra inköp på radarn.
Ytterligare en klassiker här på ksInget specifikt. En grymt mångsidig dinka. Det har bara dykt upp några andra inköp på radarn.

Beror såklart hur man ser på det, men det känns som de flesta skruvat upp ordentligt de senaste 5 åren.Vet inte det, allt är ju relativt. BB58 listar tex 15k lägre än Breitling Superocean som jag ändå tycker ligger i samma liga. Min SO Heritage sitter det tom ett Tudorverk i…
Det är fortfarande halva pengen mot storebror och Omega PO. Och ca 40k billigare än en SMP300.
Så jag tycker nog fortfarande att Tudor är väldigt prisvärt även om det var ännu bättre förr
Väldigt så! Den skönaste klockan jag haft. Funkar till mycketSnyggt, nöjd?
HahaVäldigt så! Den skönaste klockan jag haft. Funkar till mycket
Funkar fint till en cigarr också
![]()
Givet att alla andra märken också höjer priserna så håller jag med dig. Kolla Longines tex, tidigare mitt favoritmärke och prisvärt förr, brutala priser numera och räkna med ordentliga tapp på 50% när du säljer begagnat.Vet inte det, allt är ju relativt. BB58 listar tex 15k lägre än Breitling Superocean som jag ändå tycker ligger i samma liga. Min SO Heritage sitter det tom ett Tudorverk i…
Det är fortfarande halva pengen mot storebror och Omega PO. Och ca 40k billigare än en SMP300.
Så jag tycker nog fortfarande att Tudor är väldigt prisvärt även om det var ännu bättre förr
Ja verkligenYtterligare en klassiker här på ks![]()
Så jäkla braVäldigt så! Den skönaste klockan jag haft. Funkar till mycket
Funkar fint till en cigarr också
![]()
Tro det eller ej, men jag har hört talas om att det finns några personer som köper klockor och som inte flippar demJa de är helt off, jag undrar just vem som köper dessa retail när du kan köpa dom nybeggat så mycket billigare. Har själv en Hydroconquest som jag köpte nybeggat för ca 10 och dom ligger för 23 på listpris. Det var 5 år sedan men ändå. Även med bra rabatter känns det alldeles för högt.
Oavsett det så kan du köpa två begagnade och ha dubbelt så kulTro det eller ej, men jag har hört talas om att det finns några personer som köper klockor och som inte flippar dem
Kan också vara en ”urban myth”
Älskar den där!PING! Ny klocka här ocksåÄr den inte fin så säg!
![]()
Lär poppa riktigt bra i solen sen!Älskar färgen
![]()
Klart det gör. En viss brittisk välklädd agent har besökt många fina tillställningar med kapabla dykarur på armen.Funkar till tredelat? Jag tycker nog det!![]()
Älskar den där!
Ja den där tavlan älskar jag! Där har du fått dig en riktigt fin enÄlskar färgen
![]()