• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad är en kväll i på krogen mot en kväll i hängmattan?

1000005421.jpg
Riktigt trevliga dom där gamla tudorsubarna👌

Nej, flippar-djävulen gör sig alltid påmind 😥
Känner igen det där. Ibland hamnar man lite mittemellan när det gäller storlek och länkar. Dock kan jag tycka att fivelink har varit något mer tacksamt att kunna hitta rätt size iom kortare länkbitar än oyster. Men det är segt om man inte hittar en bra fit och kan nyttja justeringen fullt ut. Med det sagt, hör av dig när det är dags så ser vi hur landet ligger 🤓

Den ena bärs så lätt att man knappt märker av den och avsaknad av dagfunktion gör att det blir en mer ren tavla och enkel designmässigt.

Den andra är betydligt större och med både dag/datumfunktion samt romerska siffror blir tavlan mycket mer "stökig" och blingig. Den tar betydligt mer plats på handleden och väger såklart en del mer. 😀

Senast ändrad:
Vilken fantastisk klocka! Det är första gången jag äger en klocka med en (enligt mig) riktigt bra länk. En annan sak som överraskade mig är urtavlan. Jag var först inte helt säker på om jag skulle gilla de guldiga detaljerna, men i verkligheten ser de så mycket bättre ut än i butiken.

20260719_145436~2.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp