OscarSe
Basic
Seiko SKX007, en riktig klassiker som dock inte hör hemma i den här tråden även om varje KS:are borde ha enVad är det vänstra för modell tyckte den var snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seiko SKX007, en riktig klassiker som dock inte hör hemma i den här tråden även om varje KS:are borde ha enVad är det vänstra för modell tyckte den var snygg
Du kommer att ångra dig. Gör man inte det med alla man säljer? (pratar inte med egen erfarenhet då jag aldrig sålt (one watch woman, än så länge). Men det verkar ju alla på detta forum ha gjort, ångrat sig?Fan. Jag funderar på att sälja min kära kronograf....
Får alldeles för lite handledstid. Vad säger ni? Kommer man ångra sig...?
Hm.
![]()
![]()
![]()
Pris?Fan. Jag funderar på att sälja min kära kronograf....
Hm.
![]()
![]()
![]()
Sälj inte... det där är en keeperFan. Jag funderar på att sälja min kära kronograf....
Hm.
![]()
![]()
![]()
Fan. Jag funderar på att sälja min kära kronograf....
Hm.
![]()
![]()
![]()
MN-Strap gör sig bra på alla dykare enligt mig.Prövade ett MN-strap på Pelagosen, satt fint tycker jag!![]()
![]()
Haha, fick ett par meddelanden som frågade ungefär samma...
Det är samma klocka men jag har båda tavlorna, både panda och inverterad panda. De två finaste tavlorna till klockan enligt migFruktansvärt fin, eller ska jag säga fina...
För om inte det är något allvarligt fel på synen så är det väl ändå två olika: 1 vit urtavla och 1 svart urtavla... eller samma som du bytt urtavla på?
Haha, fick ett par meddelanden som frågade ungefär samma...
Jag måste nog fundera lite till på huruvida jag vill sälja!
Det är samma klocka men jag har båda tavlorna, både panda och inverterad panda. De två finaste tavlorna till klockan enligt mig![]()
Grymt fint! Vilken referens?Några nya bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
76100! Går i flippartankarnaGrymt fint! Vilken referens?
Ja! Hör av dig i så fall!76100! Går i flippartankarna![]()
Jag har på senaste tiden blivit på sugen på en Tudor, specifikt Black Bay red. Jag har tidigare ägt en Certina DS Action diver Automatic från Certina som jag tyckte var en aning för stor. Är det någon som har ägt båda och som kan säga hur stor skillnad det är i storlek. Kommer jag tycka Black Bay är för stor?
Jag har på senaste tiden blivit på sugen på en Tudor, specifikt Black Bay red. Jag har tidigare ägt en Certina DS Action diver Automatic från Certina som jag tyckte var en aning för stor. Är det någon som har ägt båda och som kan säga hur stor skillnad det är i storlek. Kommer jag tycka Black Bay är för stor?
Här kommer några bilder du kan jämföra med. Är en riktig amatör-fotograf så sorry ifall bilderna är dåliga
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser trevligt ut! Hur stor handled har du?![]()
Äntligen med Tudor! Har trånat ett sådär ett år eller två. Mycket nöjd. 25600TB.
Snyggt fångat! Ser göllllllla ut![]()
Äntligen med Tudor! Har trånat i sådär ett år eller två. Mycket nöjd. 25600TB.
Har mätt upp den till 17,5.Ser trevligt ut! Hur stor handled har du?
Hoppas att göllllla är positivt.Snyggt fångat! Ser göllllllla ut![]()
Blå ? Snygg! Grattis! Har haft min gamla svart ett bra tag nu, känns som om det blir en av dom som kommer följa med i graven. Tröttnar aldrig på den tavlan, lumet extra allt eller 60 klicks vridringen.![]()
Grattis, riktigt fin! Står nog mellan Pelagos och Black Bay när det är dags för mig att byta upp mig från min 74000.![]()
Tackar! Den är blå. Fantastisk färg i dagsljus. Gillar den matta finishen på både tavla/bezel och titanet i boett/länk. Valde mellan denna och nya blåa omega po men upplevde po som alltför blingig. Lite förtjust i att Tudor inte är så allmänt känt i vanliga världen också.Blå ? Snygg! Grattis! Har haft min gamla svart ett bra tag nu, känns som om det blir en av dom som kommer följa med i graven. Tröttnar aldrig på den tavlan, lumet extra allt eller 60 klicks vridringen.