Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske var du som satt bredvid mig på Rob då, Grattis till en fin klocka!Den här dök äntligen upp idag, tack Rob E
![]()
Kanske var du som satt bredvid mig på Rob då, Grattis till en fin klocka!![]()
Precis, trevligt!Vid lunchtid? Då var det jag![]()
Gött!Välkommen!
![]()
Har inte sett den här innan, så kan nog vara såGött!
Måste vara den första på forumet va?
Får berätta mer än bara säga "Välkommen"@robinwatch
Hur känns kronan på "fel sida"? + alla andra detaljer!
Vad läcker den där är. Kul med en klocka med kronan på fel sida på fel handVälkommen!
![]()
Det låter som att du även kan kemtvätta & köpa cigaretter hos din urmakare.Vilka roliga försäljare av klockor det finns här i nashville. När jag först flyttade hit fick jag som tidigare sagt höra att om jag sparar så kanske jag en dag har råd med klockan han hade på sig. En sliten SMP 300 quartz. Detta som kommentar på min Black Bay. Nu ville jag trycktesta min Hydronaut. Fick höra att man inte ska förvänta sig så mycket av en 30 år gammal klocka. Så vitt jag vet så började dom att tillverka hydronaut 1999? Men där hade jag helt fel. Det var minsann under 80-talet. Självklart kan man inte ha koll på allt om allt, men att läxa upp kunder som vill ha ett trycktest när man inte vet vad man pratar om är lite komisktfår jaga vidare efter något annat ställe. Man blev lite bortskämd i Stockholm tror jag
![]()
Det låter som att du även kan kemtvätta & köpa cigaretter hos din urmakare.
Väldigt trevlig! Hur högt ringer dom?För få Tudor Heritage Advisor i detta forum så här kommer en
Innanför eller utanför manscehtten, Pelagos är alltid lika hård.
Postar här också, ruskigt nöjd med denna som kom in i samlingen nyligen!
Riktigt fet boett, underbar tavla som poppar upp under plast glaset, perfekt klocka helt enkelt!
Ref 79170, aka bigblock!
![]()
Mvh
Micke
Yay or nay?
![]()
![]()
![]()
Edit: Äh, slängde på lädret igen.
Bara å behåll.7e tudorn man testar på
![]()
Blir nog så. Tänkte på det mest prisvärda för <-- 25k var och kom rätt snabbt fram till att Pelagos är rätt överlägset i den prisklassen.Bara å behåll.
Med risk för att bli bannad och lynchad i brattetråden så är nog Pelagos en av de bättre klockorna jag köpte på mig förra året i ren "bära-faktor".
![]()