Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du ska slå till..Köpa eller inte?
![]()
Agree. Har lagt det på is i alla fall i väntan på lite försäljningar.Tycker du ska slå till..
En sån klocka bör man ha 'provat' om man gillar tudor.
i mitt tycke deras finaste klockor.
Jag är jäkligt sugen, men då jag köpte BB36an för knappt en vecka sedan skulle jag få stryk av tjejen...Tycker du ska slå till..
En sån klocka bör man ha 'provat' om man gillar tudor.
i mitt tycke deras finaste klockor.
Hahah. Man får prioritera lite.. allt har sin tid.Jag är jäkligt sugen, men då jag köpte BB36an för knappt en vecka sedan skulle jag få stryk av tjejen...![]()
Håller med digDå kan inte jag vara sämre, en "Tudorsdag" som denna med vårkänsla
![]()
No idea. Men ser fram emot att se!Någon som kört sharkmesh på BB? Har monterat och tagit av, egentligen inte testat. Ska smälla på det igen imorgon och låta det sitta ett par dagar och känna mig för. Vad tycker ni, funkar det?
Tror nog inte det skulle se så bra utNågon som kört sharkmesh på BB? Har monterat och tagit av, egentligen inte testat. Ska smälla på det igen imorgon och låta det sitta ett par dagar och känna mig för. Vad tycker ni, funkar det?
Vi kör ett byte dåSka ordna det under morgondagen! Kommer tyvärr inte överens med originallänken, är rädd för en eventuell flipp annars...:/ TYVÄRR då jag älskar klockan.
Ska testa Mesh, funkar inte det ska jag absolut överväga ett byte då din är riktigt schystVi kör ett byte dåhaha
Gör såSka testa Mesh, funkar inte det ska jag absolut överväga ett byte då din är riktigt schyst![]()
Tappert av dig!Sådärja! Hiss eller diss?
![]()
![]()
![]()
Njaaa.. Ser helt enkelt inte rätt utSådärja! Hiss eller diss?
![]()
![]()
![]()
Tappert av dig!Flög inte riktigt i mina ögon..
Jag kan nog hålla med er faktiskt, blev inte direkt jätte vackert.. Trist! Men man måste ju testaNjaaa.. Ser helt enkelt inte rätt ut![]()
Helt rätt.. skadar aldrig att provaJag kan nog hålla med er faktiskt, blev inte direkt jätte vackert.. Trist! Men man måste ju testa![]()
Ja skulle nog säga att dem är väldigt likadan alla 3 .. 40mmSkiljer det nåt i storlek mellan 76100, 79190 och Rolex 1680 eller är det typ samma case?
Ingen skillnad i längden på luggarna (lug to lug)?Ja skulle nog säga att dem är väldigt likadan alla 3 .. 40mm
förutom att rolex klockan har plexi glas
Vågar inte svara på det då jag inte är helt säker.. Men rent spontant skulle jag säga nej eller minimal skillnad.Ingen skillnad i längden på luggarna (lug to lug)?