Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller!? Kan fan intw bestämma mig. HahaOjojoj, detta gillade jag inte...får hoppas att den växer lite men är ytterst tveksam
Personliga tankar, inget att ha! Ser ut som att man parat ihop en Black bay med en daytona och lite inslag av en speedy co-axial... dvs. ingen bra kombo![]()
Det är sådant tillfälle där man frågar sig själv om man är medveten eller ej....
Ser keff ut med fling-visare på en kronograf tycker jag.
Hur många kronografer har Rolex pillat in Mercedes-visare i genom åren? Kan ju finnas en anledning.Ser keff ut med fling-visare på en kronograf tycker jag.
Jag var nästan spot on!
Kronograf med lite Herotage känsla! Hoppas på bättre bilder snart
Är det nån som hämnd-räknat Airman varianter och postat nån gång? Typ på fyllan.Ja, det är verkligen en fest!![]()
Är det nån som hämnd-räknat Airman varianter och postat nån gång? Typ på fyllan.
Fan, trodde det var en re-issue och slängde mig på telefonen till Bergström innan jag läste texten.Slänger in lite vintage i all nyhetshets.
![]()
När tros den finnas i butik?Nu har dem äntligen släppt en G/S ... och vilken skönhet ! den vart fin.. skulle helst vilja slippa nitad länk bara.
![]()
Med tanke på den tid det tog mig att få nya black bay förra året ..När tros den finnas i butik?
Lång tid men den kommer att sitta fint! Blir det en för dig med?Med tanke på den tid det tog mig att få nya black bay förra året ..
Nån gång under hösten kanske
Sommarklockan blir en IWC ingy .. men jag tror fan att jag kanske väntar, denna var love at first sight .. även nya modellen i stål va grym !Lång tid men den kommer att sitta fint! Blir det en för dig med?
Fet ju. Om de skippat datumet.Nu har dem äntligen släppt en G/S ... och vilken skönhet ! den vart fin.. skulle helst vilja slippa nitad länk bara.
![]()
Fet ju. Om de skippat datumet.