Gabriel90
Silver
Håller med dig på den punkten delvis.. BB köparna saknade datum lite, skönt att dem ändå skippat en datumbubbla.Fet ju. Om de skippat datumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig på den punkten delvis.. BB köparna saknade datum lite, skönt att dem ändå skippat en datumbubbla.Fet ju. Om de skippat datumet.
Kikar lite smått på en BB och har läst både här och där att folk ej gillar att det är nitad länk. Vad är det man inte gillar med nitad länk?Nu har dem äntligen släppt en G/S ... och vilken skönhet ! den vart fin.. skulle helst vilja slippa nitad länk bara.
![]()
Hade nya black bay med inhouse .. Gillade inte den nitade länken alls..Den gamla länken va snyggare och såg bättre ut men men ....Kikar lite smått på en BB och har läst både här och där att folk ej gillar att det är nitad länk. Vad är det man inte gillar med nitad länk?
Nya TTn gilla jag skarpt för övrigt!
OK! Det är den jag är sugen på. Gillade du inte länken av rent estetiska skäl helt enkelt? Inte meningen att korsförhöra dig om dina länkpreferenser är mer nyfiken på vad problemet med själva nitningen är eftersom jag stött på det rätt mycket men inte själv begriper vad folk menarHade nya black bay med inhouse .. Gillade inte den nitade länken alls..Den gamla länken va snyggare och såg bättre ut men men ....
Alltså den stör inte när du bär klockan..OK! Det är den jag är sugen på. Gillade du inte länken av rent estetiska skäl helt enkelt? Inte meningen att korsförhöra dig om dina länkpreferenser är mer nyfiken på vad problemet med själva nitningen är eftersom jag stött på det rätt mycket men inte själv begriper vad folk menar![]()
OK! Jag förstårAlltså den stör inte när du bär klockan..
Men som du skrev, rent estetiskt störde det mig lite, men man vänjer sig. Jag gjorde mig av med min för tidigt för att ens hinna vänja mig
Själv ska jag ställa mig i kö för nya guld/stål modellen också.
Jag ställde mig precis i kö för guld/stål!Alltså den stör inte när du bär klockan..
Men som du skrev, rent estetiskt störde det mig lite, men man vänjer sig. Jag gjorde mig av med min för tidigt för att ens hinna vänja mig
Själv ska jag ställa mig i kö för nya guld/stål modellen också.
En röd black bay kan aldrig bli fel ..OK! Jag förstår
Gör det! Den ser riktigt grym ut. Är inne på den röda, blir jag nöjd med den så kanske den får en TT-kompis i framtiden![]()
Ringde också ! hahaJag ställde mig precis i kö för guld/stål!Han trodde slutet av sommaren men man får hoppas på innan
![]()
Krons? Haha ja det är en perfekt sommarklocka!Ringde också ! haha
Jag vill inte ha den så sent ... helst nuuu
nymans .. men de e ju samma som krons .. fick samma svar som dig.. Men kan garanterat säga att klockan inte kommer förrän slutet av sept. samma som förra året.Krons? Haha ja det är en perfekt sommarklocka!
Dock har inte tudorn guld på låset endast på länken.Krons? Haha ja det är en perfekt sommarklocka!
Okej! Då får man njuta av sin bbb så längenymans .. men de e ju samma som krons .. fick samma svar som dig.. Men kan garanterat säga att klockan inte kommer förrän slutet av sept. samma som förra året.
Den där ska du behålla .. det är första BBB .. en keeper !Okej! Då får man njuta av sin bbb så länge![]()
![]()
Det är tänkt så men när man får guld/stål så lär inte den få lika mycket handledstid.Den där ska du behålla .. det är första BBB .. en keeper !
Så kan det va ..Det är tänkt så men när man får guld/stål så lär inte den få lika mycket handledstid.
Såg de andra kommentarerna nuSom alla säger så är det väl i höst de nya modeller kommer till butik.
Jag var, vid första glans, inte såld på Heritage BB Chrono, men efter att ha sett fler (och bättre) bilder så är jag säker på saken: den är grym!
Den består av två solida attribut: stål och svart. Passar till alla armband. Tex ett brunt läder - magiskt!
och där var den på brunt läder, dock så finns det ju finare läder. Det där var lite för blekt!Vad har ni för tankar kring urverket i den nya kronografen?
https://www.hodinkee.com/articles/tudor-black-bay-chronograph-caliber-mt5813-breitling-collaboration
Nya urverket är framtaget i samarbete med breitling.. så helt klart intressantVad har ni för tankar kring urverket i den nya kronografen?
https://www.hodinkee.com/articles/tudor-black-bay-chronograph-caliber-mt5813-breitling-collaboration
Tudor BB 41mm på Pelagos-gummi tror jag nog skulle kunna vara en riktig hit! Kan någon bekräfta att det är samma bred mellan bandhornen som på vanliga BB/Pelagos?
@Luckyluciano körde ofta sina BBs på PelagosgummiTudor BB 41mm på Pelagos-gummi tror jag nog skulle kunna vara en riktig hit! Kan någon bekräfta att det är samma bred mellan bandhornen som på vanliga BB/Pelagos?
Japp. Satt väldigt bra! @bullen@Luckyluciano körde ofta sina BBs på Pelagosgummi