• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens mögel - Black Bay Steel fast på riktigt typ...
IMG_20180607_071446.jpg

Hej alla Tudorälskare Leker med tanken att det skulle vara kul att byta dykaringen till en annan färg. Har blackbay den röda 41mm. Tänker mig att de vore läckert med en blå dykaring. Finns det några att få tag på? Såg som hastigast på eBay att de skulle ha 6000kr för en dykaring och de är ju hutlöst. Finns de pirat som kan passa eller är de bara att lägga ner tanken på det? Mvh

Hej alla Tudorälskare Leker med tanken att det skulle vara kul att byta dykaringen till en annan färg. Har blackbay den röda 41mm. Tänker mig att de vore läckert med en blå dykaring. Finns det några att få tag på? Såg som hastigast på eBay att de skulle ha 6000kr för en dykaring och de är ju hutlöst. Finns de pirat som kan passa eller är de bara att lägga ner tanken på det? Mvh
Har kostat 500:- hos AD.

tror det beror lite på vilke ad eftersom tudor har mer och mer mindre ikke rolex ad's därav får jag en feelibg av att det går att fixa och trixa lite lättare i längden!

Den AD som ligger närmast är nymans ur i Västerås. Får ringa och höra med dom. Vill bara byta dykaringen från röd till en blå. Tror de skulle matcha visarna och tavlan riktigt bra som sitter på den röda modellen.

Blir säkert snyggt, men krontuben kommer ju inte matcha.

Annars skulle jag vilka se en blå med den svarta bezeln!:)
Frågan är om krontuben går att byta isåfall.. jag har ju ingen aning om hur den är konstruerad om den lätt kan bytas eller ej. Hade självklart tänkt lämna in den för byte isåfall för jag vågar inte ifall man skulle sabba något...:/

Frågan är om krontuben går att byta isåfall.. jag har ju ingen aning om hur den är konstruerad om den lätt kan bytas eller ej. Hade självklart tänkt lämna in den för byte isåfall för jag vågar inte ifall man skulle sabba något...:/

Jag har planer på blå tavla till min bb36, fiffigt att både blå och svar har svart tub!:cool:

Tillbaka
Topp