Kai
Silver
Peppen är total! Kan den inte bara levereras ut på marknaden nu bara!?! =)BB58 lär bli helt fenomenal dock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Peppen är total! Kan den inte bara levereras ut på marknaden nu bara!?! =)BB58 lär bli helt fenomenal dock!
Ja det är lite synd. Sen gillar jag egentligen "smiley-dail) ocksåSynd bara att den har sköld och inte ros på tavlan.
Kul att se en 79090 (?) bredvid en BB Sub. Hur upplever du skillnaderna de emellan?@theargonaut var snäll nog att sälja sin otroligt fina 7809 till mig, så nu har jag två kaliber 390 i samlingen
Fin kvalité på original-natot. 20mm Zuludiver funkar också fint!Tudors Nato är ren magi! Så snyggt och bekvämt
Väldigt stor skillnad. Efter att ha burit en BB på länk så känns en 79090 lite som en Rolex datejust. Jag gillar dock storleken på BB trots att den är rätt stor, storleken får den att kännas oförstörbar.Kul att se en 79090 (?) bredvid en BB Sub. Hur upplever du skillnaderna de emellan?
Samma här. Man kan inte få allt . Tydligen . I det här jävla landet. /iJa det är lite synd. Sen gillar jag egentligen "smiley-dail) också
Skulle vara najs!
Eller bronze blue BB58
Eller i platina..Eller i 18k!!!
Eller i platina..
ja nu spåra det lite..
Intressant förslag, även om jag personligen hade kört på någon av de guldplätterade referenserna.Eller så köper du denna
Skulle vara najs!
Eller bronze blue BB58
tänk om det stott Rolex på klockan. Den hade inte gått att lösa. Som tur är gör det inte detPeppen är total! Kan den inte bara levereras ut på marknaden nu bara!?! =)
deSer fruktansvärt bra ut! Hoppas den lever upp till förväntningarna!
Verkar vara nästintill perfekt klocka, snowflake , storleken , länken är för jefla cool! Vad listar pjäsen?BB58 lär bli helt fenomenal dock!
32.480 enligt Tudor iallafall.Verkar vara nästintill perfekt klocka, snowflake , storleken , länken är för jefla cool! Vad listar pjäsen?
32.480 enligt Tudor iallafall.
https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-fifty-eight/m79030n-0001
Telefonen gör som den vill ibland
Jag var för sen med svar, tur att vi har varandraVerkar vara nästintill perfekt klocka, snowflake , storleken , länken är för jefla cool! Vad listar pjäsen?
En grön BB58 vore riktigt fint!
Typ som den LE som släpptes tillsammans med Harrods. Tycker den ser grym ut.En grön BB58 vore riktigt fint!