Jahap! Vad har vi här då?
Vet inte men tkr det ser ut som ett spänne?Kan det vara lite borrade hål i boetten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jahap! Vad har vi här då?
Vet inte men tkr det ser ut som ett spänne?Kan det vara lite borrade hål i boetten...
Nåt åt det här hållet ur någon vinkel kanske?Vet inte men tkr det ser ut som ett spänne?
Tänkte också lite på spänne (isåntfall Pelagos-mekanismen, som är otroligt bra), men jag landade på boettenVet inte men tkr det ser ut som ett spänne?
”Legacy of technique” kan ju vara en hint om borrade hål för springbars...Vad tror ni..
Borrade hål i boett, glide lock eller någon ny typ av gummiband?..
Så kan det va..”Legacy of technique” kan ju vara en hint om borrade hål för springbars...
Största missen med BB58, att man inte har borrade bandhorn.Så kan det va..
Bör väl vara mest logiskt om det blir en ny sub, med tanke på att dem gamla hade det?..
Jag hoppas att dem skippar den fejknitade länken på nya modellerna !Största missen med BB58, att man inte har borrade bandhorn.
Den stannade inte länge?Välkomnar in mig själv i värmen! #dubbelpost #blackbaydark
Vi får se, har ett objekt som förhoppningsvis är på g in, you now how it goes! Vill gärna vara redo!Den stannade inte länge?
Ingen här som också hoppas på att Tudor släpper en BB bronzo i 58 storleken?
Är inte tillräckligt man nog för att kunna bära upp en 18k klocka så får hoppas på Brons så jag kan ta ett första steg från Stål klockorNä inte direkt men en 18k med blå ring och tavla i 58an size vore najs!
Jag hoppas också på en ny tudor i 18k !Nä inte direkt men en 18k med blå ring och tavla i 58an size vore najs!
Det hoppas vi alla!Jag hoppas att dem skippar den fejknitade länken på nya modellerna !
Den där är ju för bra alltså! Så grymt finNorth Flag idag igen
Suget efter en snowflake blir ju inte direkt mindre efter sånna bilderTudorfredag!
Suget efter en snowflake blir ju inte direkt mindre efter sånna bilder
Kan faktiskt hålla med om det. Drar mig för att byta band på min BB58 då jag oroar mig för att repa bandhornen. Sen är det rätt pyssligt också. Min Credor har borrade hål och det är otroligt mycket lättare att ta bort och sätta dit länken på den.Största missen med BB58, att man inte har borrade bandhorn.