Vilken generation?Vad säger folket om Tudor BB Blue? Har möjlighet att köpa ny för 31’. Bra/dåligt pris?
Hur upplever ni tjockleken på den?
Antar du menar senaste. Den är jättetjock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken generation?Vad säger folket om Tudor BB Blue? Har möjlighet att köpa ny för 31’. Bra/dåligt pris?
Hur upplever ni tjockleken på den?
Vilken generation?
Antar du menar senaste. Den är jättetjock
Inte nog med att den på pappret är tjock. Boettens platta design/sidoprofil gör att den ser ännu tjockare ut än så, tyvärr.Ja, det är med deras in-house. Har läst 15mm...
Ouff!
Inte nog med att den på pappret är tjock. Boettens platta design/sidoprofil gör att den ser ännu tjockare ut än så, tyvärr.
Fint, den finns på Rob Engström om jag inte missminner mig. Det borde finnas någon eller några kvar där så kolla med demMm, för tjock. Blev fifty eight väntelista.
Enstaka modeller är bristvaror. Men majortiten av tudors sortiment hittar su hos valfri AD, därmed BB 41 och pelagosEfter ha läst lite i andra märkestrådar, är det någon brist på Tudor i Sverige?
Kan man plocka ut tex. Black Bay 41 eller Pelagos hos AD i Stockholm?
Finns inga visare som reflekterar så läckert som snowflake!Tudorfredag!
Håller med! Visst, den kunde ha varit något lägre och kanske någon mm eller två mindre i diameter men jag är löjligt nöjd med min.Jag tycker den sitter helt perfekt. Galet prisvärd klocka på alla sätt. Rockat Rolle GMT med men denna blir mer proportionerlig i relation till min hand/handled. OBS! Klockan ser större ut på bild än irl.
Hur är den jämfört med vanliga BB Blue? Smalare eller lika tjock?Jag tycker den sitter helt perfekt. Galet prisvärd klocka på alla sätt. Rockat Rolle GMT med men denna blir mer proportionerlig i relation till min hand/handled. OBS! Klockan ser större ut på bild än irl.
Vad landade priset på, moms/skatt? Har tittat på det olivgröna till min BB36, segt med två månader dock..
2 månader tog det att skeppa några Natoband från USA...okej postnord höll dem som gisslan i 6 veckor. Men riktigt snyggt blev det ändå. Olivgrönt till bb41 #crownandbuckle
De gick på ca 100 spänn styck i moms, tullavgift.Vad landade priset på, moms/skatt? Har tittat på det olivgröna till min BB36, segt med två månader dock..
Alltså ca 400 kr styckDe gick på ca 100 spänn styck i moms, tullavgift.
Fint, den finns på Rob Engström om jag inte missminner mig. Det borde finnas någon eller några kvar där så kolla med dem
Ouff!
Inte så att du är sugen på ett byte med min panna till försäljning
Patina - ger definitivt mer själ till klockan!
HahaDå Ska vi inte tala om platina
Jag har för mig att det ligger en på köp och sälj för 26k. Kolla med ägarenÄger nån en BB dark? Ser ut som en prisvärd blackout klocka men är lite nyfiken hur upplever ni den? Repar den lätt?
Fin 79090!Undrar om det kommer en lillebror till min 79090 nästa vecka.
Vila sig i form is tha shit
Gubbvila II: Revenge of the Snowflake