Ja men jag tröttnar på strap efter två dagar tyvärrDet finns en North Flag (men med strap) på köp&sälj just nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men jag tröttnar på strap efter två dagar tyvärrDet finns en North Flag (men med strap) på köp&sälj just nu...
Ah jag förstår, kul med gravyr! Du får uppdatera oss i höst med vilken det blevNjae. Tanken är väl att dra på någon form av gravyr på baksidan så ett eventuellt byte blir nog lite knivigt Jaja, han fyller ju inte förrän i slutet av oktober så vi hinner fundera ett tag till på vad som passar gubben bäst
Med tanke på hur många fina omdömen man kan se om Borealis gummin, så tänker jag att
tillsammans med ett
måste ju bli en perfekt matchning. Eller vad tror ni?
Jag har haft flera Borealis, Bonetto och även Isofrane. Sätter Isofrane och Borealis som hyggligt likvärdiga. Bonetto bra men något under...Om du hört senare avsnittet av Two Watch Guys så vet du att det görs en jämförelse mellan Borealis, Singular Straps och Zuludiver från Royal Straps.
Var på Robs i onsdags. De hade en inne. På Nato då, inte länk. Även en GMT på läder fanns inne.Nån som hämtat ut en BB58 sista tiden från svenska AD? Får de in några eller?
Hur har de gått med last watch kaoset? Tycks ha gått helt obemärkt förbi
Var på Robs i onsdags. De hade en inne. På Nato då, inte länk. Även en GMT på läder fanns inne.
Bergströms i gbg sa 2år på länk till mig när jag frågade för skoj skull, en ad i krakow sa 6månaderJag vill definitivt bära min kommande 58 på annat än stål ofta, men det känns bara "mest rätt" att köpa med stållänken direkt då prisskillnaden är obetydlig. Även en ev vidareförsäljning är ju lättare med stållänken... många tänker nog så
Är det väntelista?Bergströms i gbg sa 2år på länk till mig när jag frågade för skoj skull, en ad i krakow sa 6månader
Oklart, frågade inte. Hon sa 2 år att få den med länk, har redan min så det var mest av ren nyfiken hetÄr det väntelista?
Tycker det passar bra! Kör Tycker dock orange är lite för skrikigt men gillar du så körMed tanke på hur många fina omdömen man kan se om Borealis gummin, så tänker jag att
tillsammans med ett
måste ju bli en perfekt matchning. Eller vad tror ni?
Denna är nog bäst på länk ändå.
Denna hjälper mig på jobbet idag
Fint!TUDOR BROTHERS
Känns spontant som en riktigt bra allround klocka. Inte min stil men uppskattar vad man får för pengarna.Vad tror ni om Tudor 1926?
Tre år? Vad fan händer i Tudors fabriker? De måste ha problem.3 års ledtid på en BB58 på länk hos Nymans.
Och den finns i butik runt om i Europa.
Där fick man för att man vill gynna de lokala näringsidkarna.
Säljer som fanTre år? Vad fan händer i Tudors fabriker? De måste ha problem.
Fattar inte varför folk säger det. Det är ingen ursäkt enligt mig.Säljer som fan
Kanske de följer samma strategi som Rolex...Säljer som fan