Låter vettigt iom att de sponsrar All BlacksSäkert gjort någon befintlig modell svart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter vettigt iom att de sponsrar All BlacksSäkert gjort någon befintlig modell svart.
Är där på riktigt väntetid/kö på Tudor?Tillgång och efterfrågan...populär klocka med väntetider uppåt flera år hos vissa svenska AD.
Viss väntetid har det väl varit länge på BB58. Om de inte ljuger för folk då och gömmer undan dem i nån garderob istället för att sälja dem. Hur lång vet jag inte, det varierar uppenbarligen.Är där på riktigt väntetid/kö på Tudor?
Mmm på riktigtÄr där på riktigt väntetid/kö på Tudor?
Tror de blir någon tråkig modell i helsvart för All blacks.. hoppas du har rätt !efter Basel vill jag inte få upp förväntningar igen... men heeey, ska vi säga en ny färg på 58an?
Mmm på riktigt
BB58 och BB GMT föll väl in i smaken hos den breda massan, väntetider är kanske inte så underligt då? Sen snackar vi ju inte ens i närheten den fjantiga Rolex-hysterin såklart...
Låter mer troligt ja..Tror de blir någon tråkig modell i helsvart för All blacks.. hoppas du har rätt !
1-3år låter som lite försäljningssnack när man vill få ut premium på sin klockaHar ingen koll,såg en annons här på K&S där det stod 1-3års väntetid vilket fick mig att höja på ögonbrynen när vi pratar Tudor.
Men man ska väl inte sluta förvåna sig
Tyckte jag också, men som sagt med tanke på hur det ser ut hos andra tillverkare så blev jag ändå lite nyfiken på om det verkligen stämde1-3år låter som lite försäljningssnack när man vill få ut premium på sin klocka
Lika nöjd fortfarande?
Jättenöjd med denLika nöjd fortfarande?
Ett år kan jag väl köpa att det möjligen är. Jag fick vänta ett halvår på min BB58 som jag köpte i våras. Pratade med en svensk Tudor AD i måndags och det kommer tydligen in ganska få exemplar (om det stämmer vet jag inte). Dock har jag svårt att tro på tre års väntetid...Har ingen koll,såg en annons här på K&S där det stod 1-3års väntetid vilket fick mig att höja på ögonbrynen när vi pratar Tudor.
Men det är väl så det ser ut idag antar jag då
Ett år kan jag väl köpa att det möjligen är. Jag fick vänta ett halvår på min BB58 som jag köpte i våras. Pratade med en svensk Tudor AD i måndags och det kommer tydligen in ganska få exemplar (om det stämmer vet jag inte). Dock har jag svårt att tro på tre års väntetid...
Helt galet i sådana fall! Jag gillar verkligen min BB58 men väntetider på upp till tre år är ju extremt för att vara Tudor haha..3 år var beskedet från Nymans, sen om det stämmer eller inte det vet jag såklart inte, det kan säkert gå fortare om man har en god relation redan med sin AD. Övriga AD säger 1-2 år, iaf när jag var i kontakt med dem.
Tilldelningen för nästa år vet väl inte AD ännu?.... så tror mer man säger 1-3 år för att man faktiskt inte vet...
SjälvklartNågon här som bokat en P01?
Fått något datum? Tänkte om jag också skulle boka.Självklart
Som alltid finns inga datum. Den skulle släppts i juli men ryktena säger att den är försenad till september-ish eller senare dessvärre.Fått något datum? Tänkte om jag också skulle boka.
Ja, september har jag också hört. Får väl bara boka och vänta helt enkelt...Som alltid finns inga datum. Den skulle släppts i juli men ryktena säger att den är försenad till september-ish eller senare dessvärre.
Envisa rykten antyder att det inte kommer vara kölistor och väntetid på P01. Tudor hittade ett magiskt recept för att undvika det.Ja, september har jag också hört. Får väl bara boka och vänta helt enkelt...
Näe det lär ju inte säljas enorma mängder av den.Envisa rykten antyder att det inte kommer vara kölistor och väntetid på P01. Tudor hittade ett magiskt recept för att undvika det.
De brukar väl säljas för Ca 17-20 med jubilee länk..Tudor Hydronaut 40 mm från 2010, full set.
Vad är rimlig pris? Tacksam för svar.
Söker man på klocksnack så går de för 8-10kkr? Dock är annonserna 1-3 år gamla. Så de har ökat med ca 100%?De brukar väl säljas för Ca 17-20 med jubilee länk..
15-20 000: -. På länk är det mycket klocka för pengen.Tudor Hydronaut 40 mm från 2010, full set.
Vad är rimlig pris? Tacksam för svar.
Hur kommer det sig de låg på 8-10 tusen för 1-3 år sedan?15-20 000: -. På länk är det mycket klocka för pengen.