R
Red Scream
Guest
Värmer upp inför morgondagens fest med 80-talstema! 94300 från 1984. Känns väldigt stor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, riktigt bra!Ny för dagen! 79090
Lycksökare.Är det alltså så att det är nån sorts Rolex Submariner-liknande hysteri på BB58 just nu? Har sett Blocket-annonser på sådan med priser upp till tio loppor över listpris, vilket känns ganska barockt. Å andra sidan verkar de på Blocket inte säljas så snabbt...
Härligt, grattis!Efter lång tids velande och tvekande så blev det en Tudor! Roligt nog så blev frugan glad, första klockan jag köper som hon verkligen gillade !
Äh, köp upp några Steinhart och vänta på att hysterin korsar märkesgränserna igenÄr det alltså så att det är nån sorts Rolex Submariner-liknande hysteri på BB58 just nu? Har sett Blocket-annonser på sådan med priser upp till tio loppor över listpris, vilket känns ganska barockt. Å andra sidan verkar de på Blocket inte säljas så snabbt...
Är det alltså så att det är nån sorts Rolex Submariner-liknande hysteri på BB58 just nu? Har sett Blocket-annonser på sådan med priser upp till tio loppor över listpris, vilket känns ganska barockt. Å andra sidan verkar de på Blocket inte säljas så snabbt...
Trevligt, grattis!
Min första Tudor är införskaffad
Snyggt, grattis!
Min första Tudor är införskaffad
Bytte min Aquaterra och skaffade denna istället då den passar mina nätta handleder bättre. Älskar verkligen denna klocka! Tycker att NATO-bandet i militärgrön från Zuludiver passar också!
Grattis!Bytte min Aquaterra och skaffade denna istället då den passar mina nätta handleder bättre. Älskar verkligen denna klocka! Tycker att NATO-bandet i militärgrön från Zuludiver passar också!
efter Basel vill jag inte få upp förväntningar igen... men heeey, ska vi säga en ny färg på 58an?
Tror det är en BB (surprise!)
Hade varit trevligt.efter Basel vill jag inte få upp förväntningar igen... men heeey, ska vi säga en ny färg på 58an?
Ja en mörkblå, tack!Hade varit trevligt.
Mmm tror det medSäkert gjort någon befintlig modell svart.