• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snart kommer en massa SS klockor ut på blocket
Se VW annonsen.
9643153F-8AC8-43CB-9890-5DBF3A2F1256.png
Hur är det relevant i den här tråden? :D

Min BB58 som är två månader gammal ligger på +3 spd och har gjort det sedan ny. På många ställen läser man att folks BB58or presterat extremt bra, typ +-0.

Men visst, det är gott och väl inom cosc

En AD bör kunna fixa det snabbt. Tror inte det tar lång tid alls. Jag fick en klocka avmagnetiserad på några timmar. En ruckning tar kanske lite längre tid. Jag skulle räkna med mellan en dag och en vecka max! Men någon annan som vet får gärna kommentera.
Själva arbetstiden för ruckningen är nog inte speciellt lång, ett par timmar högst?

Hur tycker ni som har en Tudor Pelagos att den står sig mot tiden? Typ om titanet "grånar" och repor osv.. Jag har en Black Bay idag, men har alltid gillat Pelagos lite mer för robustheten och är lite intresserad av att byta.

Tillbaka
Topp