Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Är någon intresserad av att hämta ut en Tudor Harrods Edition?
Jag skrev upp mig på listan i oktober 2019 men har sedan dess köpt en BB58 och är därför inte intresserad av den grymma klockan som bara finns att köpa på Harrods i London.
Om någon vill köpa den så är det bara att höra av sig så ger jag min position till den som vill ha klockan
![]()
Är inom rimligheternas gräns att iallafall diskutera om BB58 möjligtvis är den bästa moderna Submarinern. Tror nästan ingen skulle lyfta ett ögonbryn om Rolex nu hade valt att ta grunden, sätta mercedesvisare och en mer traditionell "taggig" Rolexkrona på den, och lansera den som en Rolex.
Ja det där var en härlig färgklick.Till kontoret idag och då får den lilla blå hänga med, den här är jäkligt bra!
![]()
Dom kanske syftar till nya Tudor Royal som bara släpps i vissa delar av Asien?Nytt på g?
Känns lovande isf...
![]()
Skulle inte förvåna någon men man kan ju hoppasDom kanske syftar till nya Tudor Royal som bara släpps i vissa delar av Asien?![]()
Eller kanske en ersättare till Ranger med tanke på de arabiska sifforna(?).Dom kanske syftar till nya Tudor Royal som bara släpps i vissa delar av Asien?![]()
Ohh yeah! Gärna för migEller kanske en ersättare till Ranger med tanke på de arabiska sifforna(?).
https://klocksnack.se/threads/tudor-bb58-blue-39-8k.121902/Jag har fått tudor-sug igen efter min Explorer. Är det någon som klurar lite på att sälja sin BB58 får ni gärna hojta till!![]()
Jagar vanilla-versionen tyvärr. Den blå får vänta
Pris på den blåa?![]()
79030B/N
Skickar dig ett PM!Pris på den blåa?