ersse
Basic
Dra över ett till mig på den andraSkickar dig ett PM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra över ett till mig på den andraSkickar dig ett PM!
Blir ganska dyrt då köparen åker på moms också
Kul att du stöttar KS men du kanske kan begränsa baits och indirekt marknadsföring till köp och sälj delen istället? Om folk letar efter något att köpa så lär de leta där. Du har ju gjort samma sak i andra forum.Skickar dig ett PM!
Bilden i denna tråd är inte menad som en säljannons, av den anledningen har inte logotyp eller säljande text inkluderats i bilden/inlägget.Kul att du stöttar KS men du kanske kan begränsa baits och indirekt marknadsföring till köp och sälj delen istället? Om folk letar efter något att köpa så lär de leta där. Du har ju gjort samma sak i andra forum.
Men efter ett besök på sidan är det bra att kunna ha ett exempel på de spaltmeter ang gråhandel och tveksam prissättning som avhandlats här. Kan se två BB58 för strax över 44kSEK. Det går säkert att argumentera tillgång men det är en annan tråd.
Räcker imo att du postar med din företagslogga och namn.Bilden i denna tråd är inte menad som en säljannons, av den anledningen har inte logotyp eller säljande text inkluderats i bilden/inlägget.
Tack för din feedback.
Samtidigt blir det ju svårt om man som handlare inte får lägga upp foton. @Millenary Watches lägger ju inte ut pris och skriver inte att den är till salu. Det vore väl dock snyggt att inte skriva ”skickar PM” utan istället bara PMa.Räcker imo att du postar med din företagslogga och namn.
Hmm, äger båda. Ena dagen anser jag den ena som bäst, den andra tvärtom. Det måste anses som ett bra tecken. Är nu på jakt efter en av de blå varianterna, och lutar nog mot BB58 Blue då.pelagos eller bb58?
Väljer jag en klocka att resa med, så lutar det ändå mot Pelagosen. Den tål ett bra äventyr men är minst lika snygg med tischa och jeans!Tycker bb58an är en bättre allround klocka. Men fina klockor båda 2
Dåså kör på dVäljer jag en klocka att resa med, så lutar det ändå mot Pelagosen. Den tål ett bra äventyr men är minst lika snygg med tischa och jeans!
Hade den funnits med lite smalare mått hade det blivit den anyday över BB58. Men kan inte heller klaga, fenomenalt nöjd.Väljer jag en klocka att resa med, så lutar det ändå mot Pelagosen. Den tål ett bra äventyr men är minst lika snygg med tischa och jeans!
Börjar du fundera på det efter du beställt?Har precis beställt en Tudor BB på uret.se någon av er som beställt från dom (behöver man va orolig för fejk, ostämplat cert o dylikt?)
Mvh
Sök, finns massor av information här på forumet.Ja jag har ju 90 dagars ångerrätt. Så skulle något vara fel så åker den tillbaka givetvis ville mest veta om någon av er haft dålig erfarenhet eller så.. ursäkta om de va dumt att köpa o sen fråga.
Svaret är nej, du behöver inte vara orolig enligt mig.Har precis beställt en Tudor BB på uret.se någon av er som beställt från dom (behöver man va orolig för fejk, ostämplat cert o dylikt?)
Mvh
Hej! Tack för svar! Har du beställt dyrare klockor därifrån också? För vad jag förstått så får man oftast o ifyllda cert på billigare klockor. Och i fyllda cert på lite dyrare klockor från nån AD i världen. MvhSvaret är nej, du behöver inte vara orolig enligt mig.
Uret.se är en sk ”gråhandlare”, de är inte auktoriserade återförsäljare av märkena de saluför. Mer om det finns att läsa på forumet!
Jag har beställt där många gånger, alltid varit nöjd![]()
Som mest i prisklassen kring tiotusen ungefär. I de fallen har jag inte fått något cert, men som du säger så får man i vissa fall får man ett ifyllt av någon AD.Hej! Tack för svar! Har du beställt dyrare klockor därifrån också? För vad jag förstått så får man oftast o ifyllda cert på billigare klockor. Och i fyllda cert på lite dyrare klockor från nån AD i världen. Mvh
Håller med, den är helt underbar i direkt solljus! Fick min BB58 i fredags efter viss väntan och helgens väder gör att övriga klockor snällt får sitta kvar på avbytarbänken.Tror aldrig jag sett en tavla som gör sig bättre i direkt solljus än BB58.
![]()
Hej! Tack för svar! Har du beställt dyrare klockor därifrån också? För vad jag förstått så får man oftast o ifyllda cert på billigare klockor. Och i fyllda cert på lite dyrare klockor från nån AD i världen. Mvh
Okej känns tryggt att du också handlat och fått cert tack för svar!!har handlat på uret ett par gånger
köpte en omega och en Tudor black bay, båda med ifyllt cert från AD. Vissa klockor i billigare prisklass utan cert dock.
Gråhandlare som mångra andra.Okej känns tryggt att du också handlat och fått cert tack för svar!!![]()
Ja denna är ruggigt fin . Har sett förbi den för länge. Men får nog titta igen på denTror aldrig jag sett en tavla som gör sig bättre i direkt solljus än BB58.
![]()