Kommer i brons tror jag.Vad tror ni om detta? Hittade den i Bark & Jack’s FB grupp. Dykarring med en 3,6,9 tavla utan crown guards.
Tudor Ranger försvann ju förra sommaren från Tudors egen deras sida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer i brons tror jag.Vad tror ni om detta? Hittade den i Bark & Jack’s FB grupp. Dykarring med en 3,6,9 tavla utan crown guards.
Håller den ’58 måtten så är jag på.Kommer i brons tror jag.
Deras bronsmodeller har varit större än så hitills.Håller den ’58 måtten så är jag på.
Natostronk? Ser blå utVad tror ni om detta? Hittade den i Bark & Jack’s FB grupp. Dykarring med en 3,6,9 tavla utan crown guards.
Håller med! Riktigt stort ”ha-behov” om det är 58:an i bronsHåller den ’58 måtten så är jag på.
Vad tror ni om detta? Hittade den i Bark & Jack’s FB grupp. Dykarring med en 3,6,9 tavla utan crown guards.
Spännande att se vad det blir.BB58 LB!
Eftersom den är för USA så kan man väl gissa ett patriotiskt färgschema och sen ser det ju onekligen ut som en bronsareVad tror ni om detta? Hittade den i Bark & Jack’s FB grupp. Dykarring med en 3,6,9 tavla utan crown guards.
Ser fin ut, får man fråga om referens och årtal?
Grymt jobbat applåder.. nu kan du öppna för beställningarSällar mig till skaran med den perfekta passformen på 58:an
Hade lite kvalitetstid i garaget på kvällningen.
Brons burgundyVad tror ni om detta? Hittade den i Bark & Jack’s FB grupp. Dykarring med en 3,6,9 tavla utan crown guards.
Mindre till förfogande i utlandet? Skulle inte produktionen sluta nu när nya Royal serien kommit ut?Någon som varför eller har en teori om varför inga Tudor daydate säljs här på KS? Förr var det konstant minst en ute för försäljning, ibland upp till tre stycken samtidigt.
Tack, ja det blev bra, jag är nöjd. Har njutit idag av en klocka som sitter som den skulle ha suttit från början. Har haft den lite för löst så den velat snurra och farit upp och ner på armen.Grymt jobbat applåder.. nu kan du öppna för beställningar
Ingen aning, med det är logiskt ifall den tagits ur produktion...Mindre till förfogande i utlandet? Skulle inte produktionen sluta nu när nya Royal serien kommit ut?
Sålde min i höstas pga jag inte alls trivdes med länken.Någon som varför eller har en teori om varför inga Tudor daydate säljs här på KS? Förr var det konstant minst en ute för försäljning, ibland upp till tre stycken samtidigt.
Haft två stycken och länken är verkligen inget att hänga i julgranen. Klockor för ca 3-5 kkr erbjuder bättre länk.Sålde min i höstas pga jag inte alls trivdes med länken.
Ja det finns många länkar i billigare prisklasser som är bekvämare helt klart. Föredrar klockor på länk som inte fastnar i armhåret så det blev lite utav en dealbreaker för mig.Haft två stycken och länken är verkligen inget att hänga i julgranen. Klockor för ca 3-5 kkr erbjuder bättre länk.
Har haft likadan klocka som dig, den tavlan är definitivt trevlig. Dock suger urverket för prislappen också...Ja det finns många länkar i billigare prisklasser som är bekvämare helt klart. Föredrar klockor på länk som inte fastnar i armhåret så det blev lite utav en dealbreaker för mig.
Jag gillade verkligen de olika nyanserna i urtavlan beroende på hur ljuset träffade. Ibland var den åt det ljusblå hållet.
Snyggt jobb som sagt Men blir inte det nya hållet väldigt nära som att att bort en länkbit och flytta till yttersta hålet?Tack, ja det blev bra, jag är nöjd. Har njutit idag av en klocka som sitter som den skulle ha suttit från början. Har haft den lite för löst så den velat snurra och farit upp och ner på armen.
Ännu "Sämre" verk i nya Royal. En Selitta-klon av ETA verket för 20k+Har haft likadan klocka som dig, den tavlan är definitivt trevlig. Dock suger urverket för prislappen också...
Nej, skiljer 2mm.. microjustering är 2mm/st och länkbit 10mm. Man kunde alltså max justera 6mm i spännet vilket gjorde att iaf jag hamnade fel (och många andra). Med ett ytterligare hål så har man 8mm justeringsmån.Snyggt jobb som sagt Men blir inte det nya hållet väldigt nära som att att bort en länkbit och flytta till yttersta hålet?
Jo, jag vet. Man måste verkligen gilla designen av Royal för att köpa den. Men Royal är ändå trevlig.Ännu "Sämre" verk i nya Royal. En Selitta-klon av ETA verket för 20k+
En liten detalj som gör stor skillnad.Tack, ja det blev bra, jag är nöjd. Har njutit idag av en klocka som sitter som den skulle ha suttit från början. Har haft den lite för löst så den velat snurra och farit upp och ner på armen.
Låter inte som att den står på inköpslistan för dig dåHar haft likadan klocka som dig, den tavlan är definitivt trevlig. Dock suger urverket för prislappen också...
Tack!Snyggt jobb som sagt Men blir inte det nya hållet väldigt nära som att att bort en länkbit och flytta till yttersta hålet?