jag har en black bay dark och undrar vad ett nytt svart orginal läder kostar,någon här som har koll? (Viklås behövs inte)
Har även pm:at @Nymans Ur 1851
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är det med moms ochg VAT nu efter Brexit? tillkommande på ordinarie priser eller?Vad har Harrods svarat på ledtiden nu efter hösten?
Du kan nog räkna med priset i pund och frakt och gånger 1,4 ungefär i pålägg nuHur är det med moms ochg VAT nu efter Brexit? tillkommande på ordinarie priser eller?
Hur är det med moms ochg VAT nu efter Brexit? tillkommande på ordinarie priser eller?
40% moms, i vilket land då?Du kan nog räkna med priset i pund och frakt och gånger 1,4 ungefär i pålägg nu
Nu är ju dock tullavgiften på just klockor endast några kronor.
Hos AD.Hej! Har köpt en Tudor BB 36 på läderband men skulle vilja ha en länk till. Vet någon var jag skall leta eller det går inte att hitta?
Ett brunt läder till bronsen kostar 2k utan spänne.jag har en black bay dark och undrar vad ett nytt svart orginal läder kostar,någon här som har koll? (Viklås behövs inte)
Jag tänkte köpa den igen för ett par veckor sen och då fanns den på läder hos Krons och Rob E sen var det nog tomt i resten av Sverige... det slutade med en GS för min del dock!Hej Tudor-experter!
Är på Jakt efter en North flag och har svårigheter att hitta begagnade exemplar. Gick därför till Bergströms GBG och de hade inte haft inne klockan på ett år iaf....
Rekomenderar ni att köpa ny eller begagnad? Hörde desutom rykten att modellen var ur produktion (no pun intended) vet någon om detta stämmer?
Tomten
Jäklar ok då bör väl de svarta ligga på ungefär sammaEtt brunt läder till bronsen kostar 2k utan spänne.
Jag var där och skrev upp mig på listan under hösten 2019, typ oktober. I juli eller augusti i år fick jag möjlighet att köpa den.Ständigt återkommande fråga. Men det råkar inte vara så att någon har hört något från Harrods att de har en klocka att hämta på senaste tiden? Väntetiden på min BB 58 Harrods börjar ticka upp mot ett år så är lite sugen på att veta om tillverkningen och försäljningen fortsatt efter hösten, vilket är senast jag hittat att någon fått mail från dem.
Den är väl grön har jag för migEn dum fråga kanske men är det nåt speciellt med BB58 från Harrods?
Finns ingen BB58 från Harrods . Men en Black Bay 41mm som sagt innan. Å den vridningen är grönEn dum fråga kanske men är det nåt speciellt med BB58 från Harrods?
Aha got it. Tack för svar!Finns ingen BB58 från Harrods . Men en Black Bay 41mm som sagt innan. Å den vridningen är grön
Även text på tavla är grön samt tippen på sekundvisare. Tror även kronans hals kan vara grön...Aha got it. Tack för svar!
Det är faktiskt 3 gröna detaljer (4 om halsen är grön)Det är mycket extra pengar att betala för två gröna detaljer.
Avslutad - Tudor Black Bay Harrods Special Edition 79230G Oanvänd 2020
Tudor Black Bay Harrods Special Edition 79230G Oanvänd 2020 Tudor Heritage Black Bay Harrods Special Edition referens 79230G. Kommer komplett med box och papper. 5 Års Internationell Tudor Garanti.klocksnack.se
Ja men att lägga en jäkla massa pengar på små detaljer (som ingen annan jäkel skulle bry sig om) är väl en del av själva grejen med vårt klockintresse?Det är mycket extra pengar att betala för två gröna detaljer.
Avslutad - Tudor Black Bay Harrods Special Edition 79230G Oanvänd 2020
Tudor Black Bay Harrods Special Edition 79230G Oanvänd 2020 Tudor Heritage Black Bay Harrods Special Edition referens 79230G. Kommer komplett med box och papper. 5 Års Internationell Tudor Garanti.klocksnack.se
Där håller jag absolut med digJa men att lägga en jäkla massa pengar på små detaljer (som ingen annan jäkel skulle bry sig om) är väl en del av själva grejen med vårt klockintresse?
Den är ju ruggit cool förstår varför man väntar på den.Även text på tavla är grön samt tippen på sekundvisare. Tror även kronans hals kan vara grön...
Jopp. Hade det inte varit för Covid-19 så hade den varit på handledenDen är ju ruggit cool förstår varför man väntar på den.