Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JaNymans i Västerås ?
Grattis! Så snygg!! Du får bomba med bilder sen.Ja då var det klart , den hämtas på fredag.
Såg det precis..
Man kan ju hoppas, i BB58-kostym.Submariner??
Instämmer.Man kan ju hoppas, i BB58-kostym.
Man kan ju hoppas, i BB58-kostym.
Eller så blir det antiklimax deluxe. Typ P01 all over againInstämmer.
kan det vara någon ny modell annars ?
Haha ja! Born to be dare deluxe...Eller så blir det antiklimax deluxe. Typ P01 all over again
Sätter en öl på ”Pelagos 75”, nu i ny rimlig storlek!Eller så blir det antiklimax deluxe. Typ P01 all over again
DAMN! Undrar det är nu jag ska vara tacksam över att AD inte fått in ”min” BB58 ännu?
Ptsch! Inget fel på PO1, om den kommit i lite mindre model hade jag hängt på låser när den släptes. Dussinklockor finns det nog av. Föredrar modellerna som gjort Tudor tillEller så blir det antiklimax deluxe. Typ P01 all over again
Men på riktigt, jag är faktiskt sjukt spänd på att se om det är något nytt på g. Eller om de bara hajpar sig själva lite med gammal historia. Iofs ruskigt nöjd med min 58:a. Men en ny sub skulle nog ticka både en och annan box...Haha ja! Born to be dare deluxe...
Det vore inte heller helt fel. Gillar pelagosen men är inte bekväm med hur den bärs på min arm.Sätter en öl på Pelagos 75, nu i ny rimlig storlek!
Ja, smaken är ju som röven, klöven!DAMN! Undrar det är nu jag ska vara tacksam över att AD inte fått in ”min” BB58 ännu?
Ptsch! Inget fel på PO1, om den kommit i lite mindre model hade jag hängt på låser när den släptes. Dussinklockor finns det nog av. Föredrar modellerna som gjort Tudor till
just Tudor.
Ja, vid det här laget känns det som en lågoddsare. O andra sidan är väl tudor faktiskt, imho, ett av få märken som titt som tätt levererar vad klocknördarna vill ha...Jag satsar min klocksamling på att det är en besvikelse till klocka som ska släppas.
Dem stora nyheterna är ju redan presenterade.Jag satsar min klocksamling på att det är en besvikelse till klocka som ska släppas.
Inte omöjligt faktiskt.Sätter en öl på ”Pelagos 75”, nu i ny rimlig storlek!
You heard it here first!Inte omöjligt faktiskt.
Efter att ha sett Yemas teaser kan ju det röra sig om en ‘vanlig’ BB58 som är MN brandad på krona och urtavla och inget mer.Spännande! Men tajmingen...? Tudor har ju precis släppt massa nyheter. Dessutom har ju Yema och Marine Nationale nåt på gång, en ”official watch” som ska lanseras på torsdag...
Får inte fram något på länken laddar en tom sida?