Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vanguard härNi har som har er BB58 på gummi, vad har ni för tillverkare?
Den där tavlan är nog rätt ovanlig och det är svårt att uppskatta exakt pris men jag skulle tror på ca 30-40tkr, men det kan nog variera en del. Svarta och blåa 75090/75910 ligger runt 50tkr och den du söker borde vara 10-15tkr billigare skulle jag tro.Hej!
Jag är på jakt efter en specifik Tudor och tänkte se här om någon/några har tips på marknadsvärde och/eller vart man kan hitta den. Har hittat en på hemsidan HushHush, försökt att maila och skriva till dem utan svar. Aldrig hört om hemsidan och heller inte lyckats få kontakt med dem.
Söker en:
https://www.swisswatchexpo.com/watches/tudor/submariner-prince-date-salmon-dial-steel-75190-9138/ - Detta utförande
Tudor Submariner Prince Date - Salmon Dial - Stål ref: 75190
Har ni några tips hör gärna av er!
Allt gott,
Härligt att höra. Hoppas på att återbekannta mig med en snart. Hoppas lite på samma resultat.
Ja, vad ska jag säga, jag var rätt aktiv på det här forumet för ett par år sedan.
Sen skaffade jag den här.... (bb58)
Har i princip varit owg sen dess.
Vardags-perfektion.
Grym klocka
Ja, vad ska jag säga, jag var rätt aktiv på det här forumet för ett par år sedan.
Sen skaffade jag den här.... (bb58)
Har i princip varit owg sen dess.
Vardags-perfektion.
Det har varit min spaning också, märkte när jag började leta att den inte verkar vara så vanligt förekommande, men billigare än de andra varianterna. Skönt att höra att någon mer gjort samma spaning. Har hört mig för hos de som pysslar med pre-owend i sthlm och bett dem hålla utkik om det skulle komma in någon till dem, men känns som ett longshot med tanke på hur ovanlig denna verkar vara. Men bättre att ha för många krokar ute!Den där tavlan är nog rätt ovanlig och det är svårt att uppskatta exakt pris men jag skulle tror på ca 30-40tkr, men det kan nog variera en del. Svarta och blåa 75090/75910 ligger runt 50tkr och den du söker borde vara 10-15tkr billigare skulle jag tro.
Vad gäller hushhush så försökte jag läsa på om den sajten men hittade inte så mycket info och överlag känns den lite märklig. Ska vara någon samlingsplats för lyxprodukter.
Riktigt fin kombo!Vanguard här
Ja men grymt band och väldigt nöjd, man kan ju såklart köpa dyrare men frågan är hur mycket bättre det är. Vill minnas att det va lite kämpigt att få på men det är väl priset man får betala för att det inte ska finnas någon glipa.Riktigt fin kombo!
Tycker Vanguard känns som ett riktigt bra alternativ. Två längder att välja mellan, tätt mellan hålen och ser ut att komma riktigt tätt mot boetten. Hur var den att få på och hur tycker du att känslan är?
tycker hemsidan är lite klurig med, inte helt enkelt att få fram allt man vill om shipping och vat osv. vad tyckte du?
Kan man få bra kvalité utan att betala mer så är jag 100% med på det tåget.Ja men grymt band och väldigt nöjd, man kan ju såklart köpa dyrare men frågan är hur mycket bättre det är. Vill minnas att det va lite kämpigt att få på men det är väl priset man får betala för att det inte ska finnas någon glipa.
När jag köpte mitt fanns bara 1 längd så kul att dom breddar utbudet. Hade jag köpt nu så skulle jag nog valt det kortare om det passade
Jag kör på Rubber B som jag fick med i mitt klockköp. Jag är riktigt nöjd men har samtidigt sett att Vanguard har tätare mellan hålen. Annars tror jag att dom är likvärdiga.Kan man få bra kvalité utan att betala mer så är jag 100% med på det tåget.
det kommer bli ett inköp inom kort . Tack för svaren =)
Jag kör på Rubber B som jag fick med i mitt klockköp. Jag är riktigt nöjd men har samtidigt sett att Vanguard har tätare mellan hålen. Annars tror jag att dom är likvärdiga.
Någon som vet om Tudors viklås passar på Vanguard? Antar att det i så fall är 18mm som gäller?
Viklåset ska passaJag kör på Rubber B som jag fick med i mitt klockköp. Jag är riktigt nöjd men har samtidigt sett att Vanguard har tätare mellan hålen. Annars tror jag att dom är likvärdiga.
Någon som vet om Tudors viklås passar på Vanguard? Antar att det i så fall är 18mm som gäller?
Instämmer, hur kändes den nya 58;an? Adrian på B&J verkade ju närmast lyrisk.bring on more tool watches!!
Snygg, gillar silver caset som blir något helt annat än stål. Schysst grå vridning och tavla. Sen är väl det så att BB58 är lite för nätt för mig så därför går alla BB58 bort för min del.Instämmer, hur kändes den nya 58;an? Adrian på B&J verkade ju närmast lyrisk.
Tack! Med taniga handleder är 58 perfekt för mig och som du säger är de tooligare klockorna. Hade inte Pelagosen blivit så topp tung hade den varit perfekt. Nåväl får väl hoppas att AD får in min BB58 snart så slipper sitta här och smygflukta.Snygg, gillar silver caset som blir något helt annat än stål. Schysst grå vridning och tavla. Sen är väl det så att BB58 är lite för nätt för mig så därför går alla BB58 bort för min del.
Tycker den är lite överhajpad. Troligen i brist på bättre releaser. Den kommer ju sälja i allt som de hinner tillverka däremot tror jag! Bara inte min kopp te.
Ska tilläggas att inte gillade läderbandet, tror den blir bättre på textilbandet.
Kanonbra klocka, värd att vänta på!Tack! Med taniga handleder är 58 perfekt för mig och som du säger är de tooligare klockorna. Hade inte Pelagosen blivit så topp tung hade den varit perfekt. Nåväl får väl hoppas att AD får in min BB58 snart så slipper sitta här och smygflukta.
Japp det blir tredje gången gilltKanonbra klocka, värd att vänta på!
Nästan så man har glömt bort den där läckerheten... Inte så ofta man ser sådana till salu exempelvis.70330B härlig sommar klocka
Gillar bb58 925 skarpt!Provade igenom Tudor nyheterna idag.
Snygga men det här är inte riktigt Tudor som jag gillar, jag säger bring on more tool watches!!
Hur upplevde du chronon? Tycker den ser sjukt bra ut, båda två, men är lite rädd att den ska kännas stor, och framförallt tjock.Provade igenom Tudor nyheterna idag.
Snygga men det här är inte riktigt Tudor som jag gillar, jag säger bring on more tool watches!!