Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är inte dum den där heller...Dressat!![]()
Jag längtar efter min , den har varit inne på service och är på väg hem nuNationaldagsklockan.
![]()
Var den i behov av service? Enligt tidsplanen är det nog dags för service för min också. Men den håller tiden så väl ca -3sek/dygn och har reserv på 40h som urverket ska ha.Jag längtar efter min , den har varit inne på service och är på väg hem nu![]()
Ja den började tappa tiden och höll inte reserven som den skulle så det var dax så nu hoppas jag den klarar 10 år till.Var den i behov av service? Enligt tidsplanen är det nog dags för service för min också. Men den håller tiden så väl ca -3sek/dygn och har reserv på 40h som urverket ska ha.
Ska du köra på polering?Ja den började tappa tiden och höll inte reserven som den skulle så det var dax så nu hoppas jag den klarar 10 år till.
Nej jag tycker den är helt ok .Ska du köra på polering?
Riktigt fint med 7017/0Dressat!![]()
Hur snygg som helst, och vilket skick!![]()
Bra somrig ändå.
Grattis! Inget att tacka för - ett nöje att kunna hjälpa tillIdag var dagen! TNT ringde vid lunch, dom hade ett paket att lämna. Hela vägen från Spanien hade det färdats.
![]()
Ett klassiskt "I can't wait" ögonblick infann sig. Jag måste öppna det i bilen!
![]()
Väl inpackat men vad kan det vara????
![]()
En doft av Spansk AD sprider sig sakta i bilen medans mina uppspelta fingrar skjuter ut boxen ur sleeven.
"Plata o plomo?"
![]()
![]()
Och äntligen har den landat i min ägo!!
Stoooooooort tack till @galácticon !!! Ganska sjukt att man hittar så hjälpsamma själar!
![]()
![]()
![]()
Gillar att du fångat alla "klockfärger", vit, svart, blå och guld. Vad gick servicen på, 4kkr?Då var alla samlade igen efter att Hydronaten varit på service.![]()
Nej lite dyrare 5900Gillar att du fångat alla "klockfärger", vit, svart, blå och guld. Vad gick servicen på, 4kkr?
Lite dyrt för ETA 2824, men antar delar fick bytas?Nej lite dyrare 5900
Går väl att köpa hos gråhandlare för nästan vad folk köper begagnade för. Varför inte köpa en ny?Har haft ute min annons på köpes på en bb36 nu i över en vecka med endast ett förslag utan länk som hört av sig. Ingen i tråden som tröttnat på sin?
Tog nästan tre veckor innan jag fick napp på min köpesannons för bb36an. Så har du lite tålamod så kommer de nog tillslutHar haft ute min annons på köpes på en bb36 nu i över en vecka med endast ett förslag utan länk som hört av sig. Ingen i tråden som tröttnat på sin?
Bekvämt? Har funderat på nått MN-band då de ser lite tjockare och skönare ut än vanliga natos.Ytterligare en MN strap….
![]()