Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går att beställa online hos Krons. https://krons.se/tudor-black-bay-36-m79500-0007Tog nästan tre veckor innan jag fick napp på min köpesannons för bb36an. Så har du lite tålamod så kommer de nog tillslutAnnars kör på gråhandlare om du inte har tålamodet att vänta. Hoppas du får tag på en tillslut. En väldigt fin klocka!
Skön sommar kombo. Riktigt snyggt!Ytterligare en MN strap….
![]()
MN är nog det skönaste som finns imo. Grym på sommaren med tanke på att den är rätt elastisk och fungerar rätt bra när handlederna svullnar upp.Bekvämt? Har funderat på nått MN-band då de ser lite tjockare och skönare ut än vanliga natos.
Tanken har slagit mig, inte omöjligt att det blir så.Går väl att köpa hos gråhandlare för nästan vad folk köper begagnade för. Varför inte köpa en ny?
Pruta hade jag inte tänkt att göra, är mest förvånad att jag behöver ha sånt tålamod för en begagnad.Går att beställa online hos Krons. https://krons.se/tudor-black-bay-36-m79500-0007
Känns som att du kan få en ny till ett bra pris ijmf med gråhandlare. Men om du lagt ut en köpes för att sedan vilja pruta ner priset ytterligare kan det kanske dröja.
Det är en grym GADA klocka så egentligen inte så konstigt. Tror tyvärr att det är fel säsong att köpa begagnat på. På hösten brukar det dyka upp lite fler efter folk har badat klart.Pruta hade jag inte tänkt att göra, är mest förvånad att jag behöver ha sånt tålamod för en begagnad.
Är färgerna snyggare irl? Tycker att färgen på den modellen ser liite tråkig ut på bild. Finns dock nått som tilltalar, mer än den blå iallafall. Och hur stort bärs modellen? Känns den som 39 eller större/mindre?Älskar denna!!
Jättesvårt att få rätt färger på bild men men..
![]()
![]()
Yes väldigt bekvämt skulle jag säga, perfekt under sommaren! Det finns olika brands men favoriten är Erikaś Originals.Bekvämt? Har funderat på nått MN-band då de ser lite tjockare och skönare ut än vanliga natos.
Den är sju resor bättre irlÄr färgerna snyggare irl? Tycker att färgen på den modellen ser liite tråkig ut på bild. Finns dock nått som tilltalar, mer än den blå iallafall. Och hur stort bärs modellen? Känns den som 39 eller större/mindre?
Ligger en på Tradera nu, utan bud och auktionen slutar imorgon kl 09Har haft ute min annons på köpes på en bb36 nu i över en vecka med endast ett förslag utan länk som hört av sig. Ingen i tråden som tröttnat på sin?
Har haft ute min annons på köpes på en bb36 nu i över en vecka med endast ett förslag utan länk som hört av sig. Ingen i tråden som tröttnat
KÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!Ligger en på Tradera nu, utan bud och auktionen slutar imorgon kl 09
Ja det lät ju bra. Men är det samma uppbyggnad som ett vanligt natoband? Alltså hur det sätts på klockan och vars bandshållarna (vet inte vad det egentligen kallas, men de som håller bandet fast när klockan är på handen) sitter, vilket jag ofta anser sitter alldeles för långt bort från spännet på ett vanligt nato. De är mitt största problem med vanliga natos. Jag får ofta bandshållarna vid sidan av handleden, vilket inte är så bekvämt..Skön sommar kombo. Riktigt snyggt!
MN är nog det skönaste som finns imo. Grym på sommaren med tanke på att den är rätt elastisk och fungerar rätt bra när handlederna svullnar upp.
Ja, mycket snyggare! På alla bilder och filmer går den mycket åt ljusbrunt. Irl är den typ lite mer grå-brun. Dvs. långt ifrån Seikos bajsfemmaÄr färgerna snyggare irl? Tycker att färgen på den modellen ser liite tråkig ut på bild. Finns dock nått som tilltalar, mer än den blå iallafall. Och hur stort bärs modellen? Känns den som 39 eller större/mindre?
Länk. Lätt![]()
![]()
![]()
Vilket passar bäst?
Silver, tjusigt !
Tveklöst länken. Bär upp allt men länken är som sagt snäppet vassare än övriga![]()
![]()
![]()
Vilket passar bäst?
Länk, 100%.![]()
![]()
![]()
Vilket passar bäst?
Länk.![]()
![]()
![]()
Vilket passar bäst?
Vansinnigt lätt att byta. För min del har jag aldrig haft några problem med att det skaver. Med ”bandhållarna” menar du stiften? Om du har mellanrum mellan bandet och klockan och kan se stiftet låter det som att du har en för smalt band?Ja det lät ju bra. Men är det samma uppbyggnad som ett vanligt natoband? Alltså hur det sätts på klockan och vars bandshållarna (vet inte vad det egentligen kallas, men de som håller bandet fast när klockan är på handen) sitter, vilket jag ofta anser sitter alldeles för långt bort från spännet på ett vanligt nato. De är mitt största problem med vanliga natos. Jag får ofta bandshållarna vid sidan av handleden, vilket inte är så bekvämt..
Handlar imo om tillfälle. Men mest neutral är länken. NATO är alltid snyggt på sommaren eller ute. Läder har jag lite svårare för på sportstål överlag, men det är nog mer en smakfråga.![]()
![]()
![]()
Vilket passar bäst?