Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte gått all in på att kontakta Tudor men AD kan byta tavla om jag skulle önska. Men jag gillar felet så de blir ingen byteVad säger Tudor eller AD om det felet ?
Nej, byt absolut inte - det är ju svincoolt!Har inte gått all in på att kontakta Tudor men AD kan byta tavla om jag skulle önska. Men jag gillar felet så de blir ingen byte![]()
Helt rätt beslut! Men jag hade försökt få papper från AD eller Tudor, där det intygas att det blivit fel i produktionen.Har inte gått all in på att kontakta Tudor men AD kan byta tavla om jag skulle önska. Men jag gillar felet så de blir ingen byte![]()
Bra förslag ska försöka få till detHelt rätt beslut! Men jag hade försökt få papper från AD eller Tudor, där det intygas att det blivit fel i produktionen.
Två väldigt somriga klockor![]()
Korsbefruktning
Pelagos-gummit sitter väldigt bra på chronons ändlänkar.
Den chronon är riktigt fin!!![]()
Korsbefruktning
Pelagos-gummit sitter väldigt bra på chronons ändlänkar.
Åtminstone om det varit storebror Rolex, men vem vet, du kanske har rättGrattis, om sisådär 50 år kommer din klocka kosta 20 gånger mer än motsvarande klocka. ”Super ultra rare Tudor, missing second index, good price 500.000 USD!”.
Jag håller med! Tänk själv att bygga kunna ha en pallplats som klockställNågon som köpt hela serien av olika material? Guld, silver, brons och stål. Vore en kul samling.
Flyger bättre än på läder imho.Testat Nato för första gången idag. Trevligt färgspel men jag gick raskt över till lädret igen. Hann åtminstone med att knäppa en bild
![]()
Wow! Vad är detta? Har aldrig sett en mönstrad modell innan?Tycker jag sett många bronsare på bild senaste veckan, så idag kör jag åsså brons.
![]()
En kustomiserad rackare, det finns bara denna.Wow! Vad är detta? Har aldrig sett en mönstrad modell innan?
Fantastisk!!!En kustomiserad rackare, det finns bara denna.
Oj oj oj, spektakulär! Snygg som attan!Tycker jag sett många bronsare på bild senaste veckan, så idag kör jag åsså brons.
![]()