Kontakta Tullen. Fråga vad avgifterna landar på med ett paket av XXX kr från HKJag har dålig koll, därav min fråga. Är ju alltid surt om man beställer något och därefter åker på oförutsedda utgifter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kontakta Tullen. Fråga vad avgifterna landar på med ett paket av XXX kr från HKJag har dålig koll, därav min fråga. Är ju alltid surt om man beställer något och därefter åker på oförutsedda utgifter.
Grymt! För min del är just OG helt fenomenal just i varma sommar miljöer. Mer så än den blå.Känns verkligen som att BB58 fungerar vid alla tillfällen och miljöer.![]()
Grattis! Blev det den hos Krons?Då blev det en 925 idag.
![]()
Jag bor i Norge så denna är köpt i Oslo.Grattis! Blev det den hos Krons?
Hade problem förra sommaren med min inhouse-Pelagos under garantitiden.Efter 1 mån med min nya BB58 OG så har den börjat krångla
Helt plötsligt hade den stannat en morgon efter dagligt bärande. Det här klickandet som hörs när den är helt uppdragen hörs nu efter bara några snurr från helt död, höll inte mer än 1h innan den stannade.
Inlämnad hos Rob som skickade vidare till Tudor. Kudos till damen och urmakaren hos Rob som var väldigt behjälpliga och trevliga.
Hoppas Tudor fixar detta under garantin och att jag får den innan sommar och semester. Den gör ju sig som sagt väldigt bra i detta väder![]()
Grattis! Vad tycker du om den?Då blev det en 925 idag.
![]()
Grattis! Vad tycker du om den
Finaste skivan av de som finns. Skiner mer än stål. Saknar länk=)
Ser ju grym ut på svart gummi funderar på att beställa det till den jag går och väntar på.+1Silvret är ju mycket ljusare än stålet, jäkligt fint imho! Jag har lagt över min på ett svart Rubber B nu på sommaren. Tycker det blev en fin kontrast mot silvret
![]()
Kul att du har beställt en silver! Det börjar komma ut några på forumet nuSer ju grym ut på svart gummi funderar på att beställa det till den jag går och väntar på.
Om någon är sugen på en -925 så finns det en inne på Krons just nu. Passade på att kika och snygg är den men kom fram att det inte var ngt för mig. Föredrar BB58 OG alt den blå.
Slå en gnista till Krons. Möjligt att de har kvar den hade en ute och oclaimad i fredags om du är sugen.Kul att du har beställt en silver! Det börjar komma ut några på forumet nuHar du beställt från AD i Sverige? Kunde dom ge någon kötid nu?
Tack! Jag var mest nyfikenSlå en gnista till Krons. Möjligt att de har kvar den hade en ute och oclaimad i fredags om du är sugen.![]()
Väntar på mitt gummi också. Sen är sommaren räddadOk att bjuda på en några dagar gammal bild? Oavsett kanske jag är förlåten i och med att det är första posten. Är det inte otroligt mysigt med ett flott gummi på? Köpte ett från Vanguard till min alldeles nya BB58, och trivs väldigt bra!![]()
Ni som kör på gummi vad är fördelen kontra MN eller NATO? Stormtrivs med mina MN (speciellt eftersom de är elastiska) och tycker att de torkar rätt snabbt. Men får intrycket att gummi är hyfsat populärt.Väntar på mitt gummi också. Sen är sommaren räddad![]()
Grym klocka, extra grym på gummi. Men snälla var rädd om dig och dina medtrafikanter. Ta inte bild medan du kör bil.Ok att bjuda på en några dagar gammal bild? Oavsett kanske jag är förlåten i och med att det är första posten. Är det inte otroligt mysigt med ett flott gummi på? Köpte ett från Vanguard till min alldeles nya BB58, och trivs väldigt bra!![]()
svensk moms, tror att jag fick betala Ca 4.000kr minns inte exakt.Vad får man räkna med för påslag om man köper via chrono från tex hong kong?
Nej, det har du rätt i – det är dumt! Jag tycker också att den är extra grym på gummi. Mer följsamt än länken, och sitter därför lite bekvämare. Nästan i klass med min DJ på sladdrig jubilee.Grym klocka, extra grym på gummi. Men snälla var rädd om dig och dina medtrafikanter. Ta inte bild medan du kör bil.
Går inte att jämföra då det är olika material.Ni som kör på gummi vad är fördelen kontra MN eller NATO? Stormtrivs med mina MN (speciellt eftersom de är elastiska) och tycker att de torkar rätt snabbt. Men får intrycket att gummi är hyfsat populärt.