• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Been

Patek
2-Faktor
Då var man med en Tudor igen 😍

75658F10-8E5F-4A43-8AE7-44E620753E1F.jpeg
Grattis
 

Sano93

Breitling
God kväll ! Ni som äger en Ranger hur nöjda skulle ni säga ni är med den ? Funderar kanske köpa en inom snar framtid. Rekommenderas den eller skulle ni hellre satsa på någon annan ?
MVH 🙂
 

Torulf

Cartier
God kväll ! Ni som äger en Ranger hur nöjda skulle ni säga ni är med den ? Funderar kanske köpa en inom snar framtid. Rekommenderas den eller skulle ni hellre satsa på någon annan ?
MVH 🙂
Köpte min för ganska exakt ett år sedan, haft den på armen 98% av tiden sen dess.

Det är ingen "fin" eller "vacker" klocka, men den är extremt robust, tålig, och länken är exceptionell.

Skulle säga att jag är extremt nöjd, den uppfyller exakt mina behov som småbarns förälder.
Kan ha den i alla lägen och prisnivån gör att det är okej att slita den i skogen, pulkabacken eller på leklandet.

Jag skulle inte rekommendera den om du vill ha den som en "fin klocka" det är en lyxbeater i mina ögon.
 
Topp