Desamma!Trevlig helg
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Desamma!Trevlig helg
![]()
![]()
![]()
Vackert!Samtalet har kommit hämtar denna skönhet nästa vecka![]()
Hämtar den på fredag så då kommer det, får köra Hydronauten så längeVackert!
Ser fram emot ett drös med bilder.
Så äckligt jävla mätt just nu. Men gott var detFoodprepp inför kvällen. Sån jäkla jackpot att både jag och frugan har samma favoriträtt. Mer regel än undantag att det blir en Biff Tagliata på helgen.![]()
Ser EKSTREMT delikat ut. Skal kopiere det der til uken.Så äckligt jävla mätt just nu. Men gott var det
![]()
Ja det är otroligt gott! En stor favorit för mig och fruganSer EKSTREMT delikat ut. Skal kopiere det der til uken.![]()
Det låter som en god ide om du ska bada med klockan. Nej de kommer förmodligen inte trycka den till 200m. Tror ett standard tryck är 100m. Det kommer vara tillräckligt för att säkerställa att den är tät för bad.God förmiddag!
Kanske en dum fråga, tänker att det kan vara lämpligt att trycktesta min bb58 inför sommarens bravader. Vet att man kan göra det hos t.ex. stjärnurmakarna. Är de good enough för det? Misstänker att de inte testar hela 200m. Kommer mest plaska i pool och ett och annat dopp i havet.