Undra om jag kan få Tudor att göra en åt mig på min 40 års dagIntressant! Fin är den dock inte.

Fast en finare då, för jag håller med om att den där inte är ett mästerverk direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undra om jag kan få Tudor att göra en åt mig på min 40 års dagIntressant! Fin är den dock inte.
Steel Reef gör säkert jätte bra grejer, men vet någon varför dom redigerar sönder bilderna på sina vridningsinlägg? Väldigt svårt att få en ärlig uppfattning om vridningens färgnyans, blir nog extra svårt ifall man är färgblind.
![]()
Tjusigt! Har du klockan och växlar mellan länk och gummi? Väntar på min BB54 som är beställd med länk men funderar skarpt på köpa till även gummi när man ser bilder likt denna.Sommar och semester = gummi på.
![]()
Det är väl därför man har en telefon?Fan vad den bara växer och växer på en.. inte haft en klocka jag tittat ner på så ofta bara för att titta på den och helt missar vad klockan är
![]()
Någon som kan förklara varför alla kallar den Black Bay Heritage Chrono, när det inte är en Heritage-modell Det är ju iced-out Black Bay Chrono-modellHar den här varit i tråden tidigare?
![]()
Har missat att vissa kallar den heritage. Det är ju som du säger en BB chrono. Lite bättre bilder i den här artikeln. Heritage nämns inteNågon som kan förklara varför alla kallar den Black Bay Heritage Chrono, när det inte är en Heritage-modell Det är ju iced-out Black Bay Chrono-modell
Hej.Tjusigt! Har du klockan och växlar mellan länk och gummi? Väntar på min BB54 som är beställd med länk men funderar skarpt på köpa till även gummi när man ser bilder likt denna.
Snyggt! Har du koll på vad kostnaden är för köpa extra gummi?Hej.
Ja det stämmer. Växlar mellan (Original) gummi och länk. Blir en helt annan klocka med gummi respektive länk. Originalgummit kostar huggorm men är bara så bra. Notera att spännet från original länken inte passar på gummit.
Du behöver inte vara så drastisk att du säljer den ena bara för att du använder den andra en dag.Dagens i-lands val införthursday
![]()
Har funderat på det ett tag. Tänkte prova en annan blå Tudor så det blir lite overkill med två av den kulören.Du behöver inte vara så drastisk att du säljer den ena bara för att du använder den andra en dag.![]()
New in - och jisses va bra denna var!
Fantastiskt fin!![]()
Säg till nästa vecka när du ska sälja den.New in - och jisses va bra denna var!
![]()
Hear hear! Även om jag bara har haft min sen i lördags. Och med förlängningslänken från Steel Reef sitter länken som enGalet nöjd med denna klocka. Haft den sedan 2020 och är den klocka jag använder absolut mest
![]()