• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortråden

Njuta av Tudor💙 > Klippa häck 🌳
IMG_4824.jpeg

Låg en five link med T-fit på chrono24 för 9k. Handlaren var i usa. När jag frågade Bergströms om att köpa länken separat blev det ett något svävande svar men kokade ner i att det inte var möjligt. (Känns som han killgissade)
Lär nog vara samma person som killgissade att Rolex buckle skulle gå på 5k när jag skulle beställa ett förra veckan. Ringde till Bergströms i Malmö som gärna skickade ett för 850kr.

Super! Tack så mycket. Då behöver jag inte leta igenom eller fundera över det. :D Är det någon kvalitetsskillnad på Forstner och Uncle som berättigar $60 prisskillnad?
Jag kör med uncle på min, mycket nöjd. Använder originalspännet.
Inte klämt något på forstner så vet inte hur de står sig mot varandra.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    377.9 KB · Visningar: 9
Super! Tack så mycket. Då behöver jag inte leta igenom eller fundera över det. :D Är det någon kvalitetsskillnad på Forstner och Uncle som berättigar $60 prisskillnad?
Har haft US och Forstner, jag föredrog Forstner eftersom det är single screw system och inte pins som på US. Jag hatar pins, så för mig är Forstner givet och tycker även att kvaliteten på Forstner bandet är bättre.

Edit: Forstner känns lite mer robust och bättre byggt jämfört med US.

Har haft US och Forstner, jag föredrog Forstner eftersom det är single screw system och inte pins som på US. Jag hatar pins, så för mig är Forstner givet och tycker även att kvaliteten på Forstner bandet är bättre.

Edit: Forstner känns lite mer robust och bättre byggt jämfört med US.
Går det att ha Tudors lås med T-Fit på en Forstner länk? Var in och kikade men kunde inte se något sådant.

Tillbaka
Topp