Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idén känns ju fantastisk med deras band. Men hur upplevs det? Blir det bylsigt med dubbla band och ett rätt tjockt spänne?Glömde posta denna igår… Testar grått Zuludiver Octopod
![]()
Inte det minsta tycker jag, tycker den bärs grymt bra på bandet. Jag har svårt för klockor med för lätta band när den blir topptung, men med denna blir det en skön balansIdén känns ju fantastisk med deras band. Men hur upplevs det? Blir det bylsigt med dubbla band och ett rätt tjockt spänne?
Kör du med titanspänne?Inte det minsta tycker jag, tycker den bärs grymt bra på bandet. Jag har svårt för klockor med för lätta band när den blir topptung, men med denna blir det en skön balansEtt extra plus för att det blir single pass nato och att klockan inte hamnar så högt på handleden.
Läckert fångad lume.
Otroligt fin!Big Block idag
![]()
+1Säkert inte många som håller med mig, men det här är bästa moderna Tudor IMO
Säkert inte många som håller med mig, men det här är bästa moderna Tudor IMO![]()
Säkert inte många som håller med mig, men det här är bästa moderna Tudor IMO![]()
Förresten, utan nedan OG hade ”bästa moderna” inte funnits…Säkert inte många som håller med mig, men det här är bästa moderna Tudor IMO![]()
Den där är jäkligt bra den medFörresten, utan nedan OG hade ”bästa moderna” inte funnits…
![]()