Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja de där gamla subarna med ETA är ju verkligen affordable. Konstigt att de inte är mer populära!![]()
Lite mer affordable Tudor med ETA som på den gamla goda tiden.
Den där är så jävla bra. Svåra att hitta i sånt fint skick. Gillar egentligen denna tavla bättre än moderna Black Bays för denna känns mer ”Tudor identitet”. Hade varit nice om vi fick se en Pelagos 39 i blå snart eller ännu bättre en Pelagos 39 i stål, det närmaste man kommer en modern sub snowflake.![]()
Lite mer affordable Tudor med ETA som på den gamla goda tiden.
Du som gjorde en exit från klockor…Så var det denne her som ble sluppet i 2015, da. Ikke så mange å se i dag. "Alle" klokker skal nå være mellom 36-39mm. 42mm går fint det også.
![]()
Visar den tid rätt mer än två gånger per dag?Senaste köpet, en möglig Snowflake
![]()
So far so good! Servad och 1 års garanti på verket, så den ska nog sköta sigVisar den tid rätt mer än två gånger per dag?![]()
Den ärSo far so good! Servad och 1 års garanti på verket, så den ska nog sköta sig
![]()
Bra fråga som jag själv funderat en helt del på.Vissa dagar är jag sååå trött på den där "vintagelooken" och funderar på att köpa en blå krispig Pelagos eller den nya bb pro opaline (trots att den är en liten tjockis). Även om jag tycker min 58 är så jäkla charmig med sina "varma" färger, kan jag inte hjälpa att debattera för mig själv om huruvida den har fauxtina eller om det är okej att lysmassan inte behöver vara kritvit på en ny klocka utan att det känns lite fejk. Hur tänker ni i tråden? Blir inte klok på mig själv ibland. Den är ju så snygg och charmig haha. Nåja, får se om den får stanna i samlingen eller ej![]()