Tudor Torsdag i ett regnigt Göteborg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget som lite sandpapper inte löserJag är lite inne på att köpa en pelagos 39 men har fått till mig att kanterna på spännet till länken är vassa. Är det någon som har upplevt det som ett problem, exempelvis att man repar saker med spännet?
Repa någonting med spännet behöver du nog inte oroa dig för, främst lite vasst mot din egen eller annans hud som är grejen. Väl på handleden upplevde iaf inte jag det som ett större problem!Jag är lite inne på att köpa en pelagos 39 men har fått till mig att kanterna på spännet till länken är vassa. Är det någon som har upplevt det som ett problem, exempelvis att man repar saker med spännet?
Är det främst vasst på kanterna? Där jag markerat på bilden.Repa någonting med spännet behöver du nog inte oroa dig för, främst lite vasst mot din egen eller annans hud som är grejen. Väl på handleden upplevde iaf inte jag det som ett större problem!
Så farligt som vissa påstår skulle jag inte säga att det är men det är isf kanterna på låset, hörnen!Är det främst vasst på kanterna? Där jag markerat på bilden.
![]()
Nya månfasen var riktigt fin!
Grattis! Gillar verkligen hur texten på tavlan försvinner i solenSkulle bara ta en snabb lunch på stan med en vän, gick förbi Engströms som precis fått hem den nya 54an. Blev ett litet spontan köp denna soliga lördagen.
![]()
![]()
![]()
Instämmer med en bild från tidigare idag![]()
Härligt att det dykt upp lite fler Pelagos 42or i denna tråden den senaste tiden![]()
Fantastisk
Gillar hur bilderna är tagna! Ser ut som Fuji-colors!Misty Tudor.
![]()
![]()
Stämmer. Min väns kamera som är riktigt vass. Tror den har en Leicalins som ska vara riktigt bra.Gillar hur bilderna är tagna! Ser ut som Fuji-colors!
Kul att den där är kvar på forumet!Svårt att fånga på bild hur blå den här tavlan är
![]()
Svårt att fånga på bild hur blå den här tavlan är
![]()
För härlig urtavla för att jag ska lyckas göra mig av med den![]()
Kul att du har kvar denbörjar bli läge att köpa tillbaka
![]()