112sankterik7
Basic
Sant, jag får som sagt prova den och se vad jag tyckerDu har ju även lite rött på P39:an
Allvarligt talat köp den du upplever som bäst. För min del så var det just det du säger som fick mig att köpa den svarta två ggr......
För mig gick dock känslan över snabbt och jag ville ha ngt enklare och tidlöst. Lite som Fratello kommenterade om BB58'an; "hur kul det om 20år är att ha en klocka som skall se ut som 80?"
Men är det BB58 du vill ha så kör på det. En tanke är ju att köra på en begagnad från KS eller Stories så slipper du ngt större tapp ifall du skulle ångra dig.
Siktar på en beggad via KS när det blir dags så får vi se, svårt att veta 20 år framåt men som jag tänker idag både tror och hoppas jag att jag ska ha den livet ut!
Urtavlan ska hålla sig ”ny” förevigt men efter lite googling har jag sett att vissa påstår sig ha råkat- eller avsiktligen skapa patina på sina bezels genom mineralbad och annat, den kan helt klart se spacead ut på sikt eftersom insidan inte åldras medan utsidan gör det