Äsch samma tidszonSlänger skjortan, drar på en skön T-shirt och går ner till hotellbaren - Inget rör på BB58 GMTn från min handled. Cheers
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch samma tidszonSlänger skjortan, drar på en skön T-shirt och går ner till hotellbaren - Inget rör på BB58 GMTn från min handled. Cheers
![]()
Äsch samma tidszon![]()
Näe den borde vara pass-around till alla utanför CET så den kommer till nytta. Ställ upp nu…..Well spotted
Indeed - Knappast befogat att äga klockan![]()
Korta svaret är nog jaJag har varit borta från klockintresset i drygt 10 år nu. För 10-15 år sen var jag av uppfattningen att det inte var några konstigheter att få en rabatt från AD på tudor och omega. När själv köpte den första svarta modellen av black bay för ca 10 år sedan fick jag 25-30% rabatt. Känns som att det är andra tider nu? Är det lönlöst nu för tiden att pruta hos AD på de lite mer populära modellerna?
Bra rabatt kan du få om du köper Tudor/Omega från gråis. Finns flera trusted på Chrono24, som du även kan köpa direkt ifrån.Jag har varit borta från klockintresset i drygt 10 år nu. För 10-15 år sen var jag av uppfattningen att det inte var några konstigheter att få en rabatt från AD på tudor och omega. När själv köpte den första svarta modellen av black bay för ca 10 år sedan fick jag 25-30% rabatt. Känns som att det är andra tider nu? Är det lönlöst nu för tiden att pruta hos AD på de lite mer populära modellerna?
Säga vad man vill om moddar och eftermarknadsdelar men den var snygg med gilt och gröntDenna modd va riktigt grym!! Låt Tudor göra fler bb54![]()
![]()
![]()
Den är FÖR go!!Ha en fin dagen-före-Tudor-torsdag!
![]()
Du hade inte fel! Den är uppe till försäljningDags för det gamla vanliga, att lovorda klockan för att sedan sälja?
Är inte förvånad.Du hade inte fel! Den är uppe till försäljning![]()
Jävlar va bra den va. Grönt och guld brukar passa fint ihop.Denna modd va riktigt grym!! Låt Tudor göra fler bb54![]()
![]()
![]()
Är själv sämst på att se sånt men håller nog med dig om att de borstade ytorna ser ojämnt ”grova” ut, som att man kört lite för grovt slippapper över.Är inte förvånad.
Tycker dock klockan ser rått så polerad ut, men är ingen expert inom polering eller modellen så kan ha fel.
Intressant! Vart kan man läsa mer om detta?Bra rabatt kan du få om du köper Tudor/Omega från gråis. Finns flera trusted på Chrono24, som du även kan köpa direkt ifrån.