Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför sälja? Den kombon är ju minst lika bra som originaletJag har ett helsvart som jag hade på min GMT i lite drygt 6 månader, blev riktigt bra. Du kan få köpa det om du vill, PM i så fall.
Bytet skulle jag inte våga ge mig på själv dock, bättre att lämna in den.
![]()
![]()
Grattis! Haft min sen april och är fortfarande så jäkla nöjd. Tycker att det är en helt otrolig klocka inte bara för priset men också rent allmänt. Kommer aldrig sälja min!Införskaffade mig min första Tudor för 1 månad sen, kom precis tillbaka från service! Mycket nöjd
![]()
Sant, men jag blev nyförälskad i pepsin när jag var utan det tillräckligt länge. Var tom på väg att sälja klockan innan jag köpte det svarta hahaVarför sälja? Den kombon är ju minst lika bra som originalet
AgreeDet är stört va snygg den här klockan är
![]()
Precis! Min första Tudor och redan sugen på fler, bb54 blir nog mitt nästa inköp!Grattis! Haft min sen april och är fortfarande så jäkla nöjd. Tycker att det är en helt otrolig klocka inte bara för priset men också rent allmänt. Kommer aldrig sälja min!
Kan inte vara annat än avundsjuk på den där!Nytt gummi
![]()
Absolut bästa länkkombon jag sett på silver-BBn.
Väldigt bra kombination det där.
Mycket puts på vridringen blir detGör sig riktigt bra i solen denna![]()
Ja det räcker bara att titta på den så blir det avtryckMycket puts på vridringen blir det
Var samma fenomen på min Venezianico-dykare med tungstensbezel. Våldsamt snyggt är det dock!
Går i samma tankar som dig, får man fråga hur mycket länken kosta/leveranstid att ta hem till Sverige?Blev att köpa en jubilee av US.
Kanske inte den nyttigaste kvällen
![]()
Runt 2k. Tog typ två veckor!Går i samma tankar som dig, får man fråga hur mycket länken kosta/leveranstid att ta hem till Sverige?
Tack för svar! Det var snabbare än jag trottRunt 2k. Tog typ två veckor!