• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TudorTirsdag før OWG.

IMG_6915.jpeg

Jag är sugen på att testa en 36 mm och har börjat snegla på nya Rangern. Vart skulle ni vända er för nyköp? Jag bor i Stockholm men är inte oäven till nätköp och åker till Lissabon om en månad om priserna skiljer sig något? Är våra svenska ÅF griniga på att ta in Tudor på service om de köps från annat håll?

Jag är sugen på att testa en 36 mm och har börjat snegla på nya Rangern. Vart skulle ni vända er för nyköp? Jag bor i Stockholm men är inte oäven till nätköp och åker till Lissabon om en månad om priserna skiljer sig något? Är våra svenska ÅF griniga på att ta in Tudor på service om de köps från annat håll?
Krons i PK-huset utan tvekan.
Vart i världen du lämnar in din Tudor för service spelar ingen roll så länge du har cert och är inom garantitid

Tillbaka
Topp