Bredbentskrin
Basic
TT och tentaplugg med prinsen som snart ger tronen till en dykare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt och matchande natoTorsdag och självklart Tudor
![]()
Otrolig! Hade samma vita linen dial med stavindex. Nog den enda klockan som jag tänker på nära nog dagligen. Var hittade du denna? Ser ut att vara i riktigt bra skick!Sålde en 76213 och köpte mig en annan med diamantindex. Att dessa ligger så lågt i pris ännu!
![]()
Ja otroligt att de inte hängt med priserna upp på samma sätt som mycket annat. Knep denna på Tradera av alla ställenOtrolig! Hade samma vita linen dial med stavindex. Nog den enda klockan som jag tänker på nära nog dagligen. Var hittade du denna? Ser ut att vara i riktigt bra skick!
Vad kör du för oyster länk?Sommardinka.![]()
Vad kör du för oyster länk?
unclestraps.com
Den där kombon var inte alls dum!![]()
Senator Bracelet (for the Tudor Black Bay 58)
I decided to take my best-selling US1450 and adapt it to the BB58, and now I add to this the stylish, head-turning Senator. If you would like to upgrade the clasp you can find a compatible milled clasp here as well!unclestraps.com
Blir rätt schysst med Tudor claspen.![]()
Upplever detsamma. Inte känt på jubilee, men i jämförelse med Tudors egna så känns den inte allt för avlägsen.Den där kombon var inte alls dum!
Jag har Uncles jubilee länk och är mycket imponerad av både kvalitetskänsla och utseende.
Känns den där lika bra? Utseendet är ju en fullträff i a f när originalspännet monteras.
Vad landar en sån på totalt? Såg väldigt bra ut.Upplever detsamma. Inte känt på jubilee, men i jämförelse med Tudors egna så känns den inte allt för avlägsen.Verkar väga ungefär detsamma också, åtminstone dem länkbitarna jag tog bort på respektive länk.![]()
![]()
![]()
![]()
Skruven och gängan känns bättre på Tudor länken. Men väldigt lika varandra.![]()
![]()
Hursom. Diggar den![]()
Runt 1800 vill jag minnas.Vad landar en sån på totalt? Såg väldigt bra ut.
Snyggt!Upplever detsamma. Inte känt på jubilee, men i jämförelse med Tudors egna så känns den inte allt för avlägsen.Verkar väga ungefär detsamma också, åtminstone dem länkbitarna jag tog bort på respektive länk.![]()
![]()
![]()
![]()
Skruven och gängan känns bättre på Tudor länken. Men väldigt lika varandra.![]()
![]()
Hursom. Diggar den![]()
BMC, väldigt TudortrogetFriday = ride day
![]()
Föredrar alltid brun labbe före alla ur dock.Style 41 och en brun labbe
![]()