• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

10:10
IMG_3787.jpeg

Bb54, cool men för blå tycker jag. Inte alls lila enligt mig

Monaco, cool men lite stor

Ceramic med länk, ascool och väldigt annorlunda från gamla. Länken ball men butterfly lås helt utan microjustering. Mao får du inte en perfect match behöver man lägga till en helt länkbit

Royal, sett till pris är den sjukt bra

Men vinnaren.. nya bb58. Nu är den perfektion.

Senast ändrad:
Den där inbjudan verkar inte ha kommit fram till mig :)

Kul att se bilderna dock! Monarchen växer hela tiden tycker jag.

Är böjd att hålla med till dess jag köpt hem Zealandes nya… ai-genererad bild av mig nedan som jag gjorde innan de lanserat sitt gummi… åker till Grekland på lördag och tänkte ta med pelagosen, därav gummitestet…,
IMG_6974.png
Tar inte gift på detta men den här bör passa bra mot boett (se till att välja 22 mm): https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-vit/

Annars behöver man inte vara rädd för straight-ends istället för curved-ends: https://watchwear.se/produkt-katego...&pa_storlek=22&really_curr_tax=32-product_cat

En beställning från watchwear brukar gå på två arbetsdagar så du borde kunna ha ett gummi innan lördag

Tack. Det är nog den dykaren som sitter överlägset bäst på min handled och jävligt bekväm.
Jag hör dig på den. Testade själv både 54an och monochromen ifjol och uppskattade proportionerna betydligt mer på 54an för min 18cm handled. Är dock alltid nyfiken på vad andra 54-ägare har för handledsomkrets då 37mm på pappret känns lite litet. Har hur som helst haft svårt att släppa tanken av 54an, det blir förmodligen mitt nästa köp!

Bilagor

• IMG_9844.jpg
    IMG_9844.jpg
    455.5 KB · Visningar: 2
  • IMG_9847.jpg
    IMG_9847.jpg
    481.7 KB · Visningar: 4
Jag hör dig på den. Testade själv både 54an och monochromen ifjol och uppskattade proportionerna betydligt mer på 54an för min 18cm handled. Är dock alltid nyfiken på vad andra 54-ägare har för handledsomkrets då 37mm på pappret känns lite litet. Har hur som helst haft svårt att släppa tanken av 54an, det blir förmodligen mitt nästa köp!
Tycker båda faktiskt satt riktigt bra på dina bilder. BB54 bärs nog mer ”elegant” och närmare vintage proportioner medan monochromen kommer vara sportigare. Testade du monochromen på 5-länk?

Tycker båda faktiskt satt riktigt bra på dina bilder. BB54 bärs nog mer ”elegant” och närmare vintage proportioner medan monochromen kommer vara sportigare. Testade du monochromen på 5-länk?
Aa köper den vinkeln. Uppskattar som du säger vintage-proportionerna och karaktären som kommer med på 54an. Dessutom får man ju känna sig liiite mer som Sean med en 54 på handleden😅 Tyvärr, bad initialt om att få testa den på 5-link men tyvärr hade de inte den inne. Tror det kan ge ett helt annat intryck jämfört med oyster!

Tillbaka
Topp