Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställde hem en sån nu! Orkar inte vänta på en ranger länk till vettigt pris längreRunt 1800 vill jag minnas.
Bra beslut! Och snällare för plånbokenBeställde hem en sån nu! Orkar inte vänta på en ranger länk till vettigt pris längre![]()
Länk, alla dagar i veckan![]()
![]()
Knödde på gummit vilket inte var helt enkelt. Osäker på om jag gillar det eller om länken ska tillbaka…
Är böjd att hålla med till dess jag köpt hem Zealandes nya… ai-genererad bild av mig nedan som jag gjorde innan de lanserat sitt gummi… åker till Grekland på lördag och tänkte ta med pelagosen, därav gummitestet…,Länk, alla dagar i veckan![]()
Är böjd att hålla med till dess jag köpt hem Zealandes nya… ai-genererad bild av mig nedan som jag gjorde innan de lanserat sitt gummi… åker till Grekland på lördag och tänkte ta med pelagosen, därav gummitestet…,
![]()
Pelagos va? Passande då just Pelagos är grekiska för öppet hav![]()
Greklands stadsminister![]()
Men berätta mer då, hur kändes de osv????Lite bilder här också från Krons Tudorevent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den har ett helt annat formspråk än andra tudors, kul att dom diversifierar sig tycker jag!Den där inbjudan verkar inte ha kommit fram till mig
Kul att se bilderna dock! Monarchen växer hela tiden tycker jag.
Gillar inte färgen dock men gillar konceptet o 37 då hade det varit enDen där inbjudan verkar inte ha kommit fram till mig
Kul att se bilderna dock! Monarchen växer hela tiden tycker jag.
Nya BB58 ser riktigt bra ut, små förändringar som lyfter klockan, inte minst jubilee länken. Lär ju komma en uppdaterad blå BB58 i samma format, hade varit svårt att hålla sig från den.Men vinnaren.. nya bb58. Nu är den perfektion.
Tar inte gift på detta men den här bör passa bra mot boett (se till att välja 22 mm): https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-vit/Är böjd att hålla med till dess jag köpt hem Zealandes nya… ai-genererad bild av mig nedan som jag gjorde innan de lanserat sitt gummi… åker till Grekland på lördag och tänkte ta med pelagosen, därav gummitestet…,
![]()
Vad har du för mått runt handleden?Deskdiving
![]()
16 cm platt handled.Vad har du för mått runt handleden?![]()
Alright tack! Sitter riktigt snyggt på dig!16 cm platt handled.
Tack. Det är nog den dykaren som sitter överlägset bäst på min handled och jävligt bekväm.Alright tack! Sitter riktigt snyggt på dig!
Jag hör dig på den. Testade själv både 54an och monochromen ifjol och uppskattade proportionerna betydligt mer på 54an för min 18cm handled. Är dock alltid nyfiken på vad andra 54-ägare har för handledsomkrets då 37mm på pappret känns lite litet. Har hur som helst haft svårt att släppa tanken av 54an, det blir förmodligen mitt nästa köp!Tack. Det är nog den dykaren som sitter överlägset bäst på min handled och jävligt bekväm.
Tycker båda faktiskt satt riktigt bra på dina bilder. BB54 bärs nog mer ”elegant” och närmare vintage proportioner medan monochromen kommer vara sportigare. Testade du monochromen på 5-länk?Jag hör dig på den. Testade själv både 54an och monochromen ifjol och uppskattade proportionerna betydligt mer på 54an för min 18cm handled. Är dock alltid nyfiken på vad andra 54-ägare har för handledsomkrets då 37mm på pappret känns lite litet. Har hur som helst haft svårt att släppa tanken av 54an, det blir förmodligen mitt nästa köp!
Aa köper den vinkeln. Uppskattar som du säger vintage-proportionerna och karaktären som kommer med på 54an. Dessutom får man ju känna sig liiite mer som Sean med en 54 på handledenTycker båda faktiskt satt riktigt bra på dina bilder. BB54 bärs nog mer ”elegant” och närmare vintage proportioner medan monochromen kommer vara sportigare. Testade du monochromen på 5-länk?