• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag tror jag har bestämt mig för en BB Monochrome 41 men kan inte bestämma mig om jag ska köra 3 alt 5-länk.

5-länk känns ju spontant lite mer dressat och lite annorlunda än standard divern? Men samtidigt tycker jag det är så sjukt snyggt och klassikt med den vanliga 3-länk. Fasen vad svårt detta blev 😅

Kul att höra era åsikter och hur ni tänker?

Jag tror jag har bestämt mig för en BB Monochrome 41 men kan inte bestämma mig om jag ska köra 3 alt 5-länk.

5-länk känns ju spontant lite mer dressat och lite annorlunda än standard divern? Men samtidigt tycker jag det är så sjukt snyggt och klassikt med den vanliga 3-länk. Fasen vad svårt detta blev 😅

Spännande! Subjektiv fråga med subjektivt svar: enligt mig bärs den bättre på 5-link.🙂

IMG_6960.jpeg

Definitivt mer dressat. Tudors 5-länk är riktigt bekväm och man får till perfekt passform med T-fit. Även om jag stilmässigt föredrar 3-länk hade jag nog kört 5-länken för komforten.

Tar inte gift på detta men den här bör passa bra mot boett (se till att välja 22 mm): https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-vit/

Annars behöver man inte vara rädd för straight-ends istället för curved-ends: https://watchwear.se/produkt-katego...&pa_storlek=22&really_curr_tax=32-product_cat

En beställning från watchwear brukar gå på två arbetsdagar så du borde kunna ha ett gummi innan lördag
Jag säljer ett svart (curved ends) gummi till Pelagos. Annons här på forumet.

Tillbaka
Topp