Har du sålt din OP och SMP också?Enda som är kvar i lådan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du sålt din OP och SMP också?Enda som är kvar i lådan![]()
Yes. Kill your darlings. Eller vad man brukar sägaHar du sålt din OP och SMP också?![]()
Imponerade!!! Jag har svårt att se mig själv som OWG någon gång i framtiden, har för många darlings i lådanYes. Kill your darlings. Eller vad man brukar säga![]()
Bytte du in din blå OP till stories of time?Enda som är kvar i lådan![]()
Faktiskt inte. Den såldes helt utanför forumet.Bytte du in din blå OP till stories of time?![]()
Aight! Såg att de saluförde en nyligen bara så tänkte slå till med en vad jag trodde var bra gissningFaktiskt inte. Den såldes helt utanför forumet.![]()
Grattis @FreddeMFick bli en GMT för mig också. Bra start på lördagen
![]()
Kan inte fatta att det var så mycket gnäll på den när den kom, att det var gilt etc.
NonsenseKan inte fatta att det var så mycket gnäll på den när den kom, att det var gilt etc.
Den är ju klockren.![]()
Tackar! Egentligen bara den dumma rastlösa flipparen som tog över..Grattis @FreddeMVad var det som gjorde att du flippade din första BB58 GMT? Och vad var det – utöver jubilee-länken – som fick dig att köpa den igen?
![]()
Beror väl på vad för roligt man gör med pengarna man sparar i så fall. Klockmässigt, nej.En roligare (?) duo än GMT-master + DJ?
![]()
Ja jag syftade ju inte på vad man kan göra för kul med de ca 250k man spararBeror väl på vad för roligt man gör med pengarna man sparar i så fall. Klockmässigt, nej.
Fast … jo. Snyggare och utan douchestämpeln. Bara massa wins på att välja Tudor framför Rolex.Beror väl på vad för roligt man gör med pengarna man sparar i så fall. Klockmässigt, nej.
Smaken är väl ändå som baken…Fast … jo. Snyggare och utan douchestämpeln. Bara massa wins på att välja Tudor framför Rolex.
en banger till duo det där!En roligare (?) duo än GMT-master + DJ?
![]()
Är det 54:an? Vad tycker du?
Stämmer. Tycker den är grym. Det är den klockan jag kommit tillbaka till flest gånger. Perfekt storlek, tunn, bekväm och mångsidig. Kan givetvis kännas för liten om man har större handleder.Är det 54:an? Vad tycker du?