jakebarnes
Basic
Sommarband.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte dålig!Lika fotogenisk som BB58 – kan inte låta bli att beundra den. Ni får stå ut med mig tills flipparsjukan eventuellt slår till
![]()
Burgundy har väl samma mått som ”nya” 58an?Var förbi Krons för att se om de hade nya uppdaterade BB58 inne, men alla de fått in hade sålts redan. Är dock ganska sugen på den nya, äger ingen 58 idag men varit väldigt sugen. Och nu finns den med 5-link braclet och t-fit. Enda är att jag är rädd att 39mm ska kännas för litet, men man vänjer sig väl. Passade på att prova ”gamla” 58:an och burgundy som jag fortfarande är väldigt svag för…
![]()
![]()
Ja har för mig att den har typ samma case som burgundy, men kan ha fel.Burgundy har väl samma mått som ”nya” 58an?
Burgundy!Var förbi Krons för att se om de hade nya uppdaterade BB58 inne, men alla de fått in hade sålts redan. Är dock ganska sugen på den nya, äger ingen 58 idag men varit väldigt sugen. Och nu finns den med 5-link braclet och t-fit. Enda är att jag är rädd att 39mm ska kännas för litet, men man vänjer sig väl. Passade på att prova ”gamla” 58:an och burgundy som jag fortfarande är väldigt svag för…
![]()
![]()
Väldigt trevlig den därBurgundy!
![]()
Tycker inte 58 ser för liten ut på din handled, mer som en kompakt dykare. Nya 58 på 5-länk ser riktigt bra ut, lär sälja som smör. Ser framemot när den tidigare blåa kommer ut i samma format.Var förbi Krons för att se om de hade nya uppdaterade BB58 inne, men alla de fått in hade sålts redan. Är dock ganska sugen på den nya, äger ingen 58 idag men varit väldigt sugen. Och nu finns den med 5-link braclet och t-fit. Enda är att jag är rädd att 39mm ska kännas för litet, men man vänjer sig väl. Passade på att prova ”gamla” 58:an och burgundy som jag fortfarande är väldigt svag för…
![]()
![]()
Tack! Är nog mest en vanesak efter att mest ha haft Sea Dweller och SKX på sistone.Tycker inte 58 ser för liten ut på din handled, mer som en kompakt dykare. Nya 58 på 5-länk ser riktigt bra ut, lär sälja som smör. Ser framemot när den tidigare blåa kommer ut i samma format.
Haha ja vårt kära grannland är sjukt på många sätt. Hade med kunder för skid vm i Holmenkollen för några å sedan. Vi ankom söndag och skulle ner till baren på hotellet för en bira. Men det gick inte då de inte fick servera alkohol på hotellet för att det var söndag.Oslo, tyvärr redan stängt för dagen, men när en cheeseburgare på Donken går av för 53 NOK känns risken för spontanköp rätt liten.
Upplever inte spännet på BB54 eller BB One som jag haft tidigare som vasst. Ganska kompakt också.Har ju diskuterats här om det vassa låset på P39an, hur är det med BB54 och övriga med T-fit?
Jag tycker de ser ok ut, men det kryllar dessvärre med bra kopior på dessa så kan inte uttrycka mig med 100% säkerhet. Tycker det är lite märkligt på första att de har täckt för balanshjulet..Hallå. Tacksam för hjälp. Är för jävla dålig på att avgöra på bilder. Ser dessa två legit ut? Är den första eventuellt polerad? Är länken äkta tro?
Tar tacksamt emot all input!
1. Tudor 76213
2. Tudor 76213
Nr. 2 är definitivt polerad.Hallå. Tacksam för hjälp. Är för jävla dålig på att avgöra på bilder. Ser dessa två legit ut? Är den första eventuellt polerad? Är länken äkta tro?
1. Tudor 76213
2. Tudor 76213
Intressant! Den passar alltså mot det äldre casetUtgångna BB58 på Tudors 5-länk. Hoppas de släpper en uppdaterad blå i detta format under året, annars lär den komma 2027.
![]()
Rätt insikt. Den sitter suveränt på dig!BB41 GMT är en keeper för mig.
![]()
Hej,Hallå. Tacksam för hjälp. Är för jävla dålig på att avgöra på bilder. Ser dessa två legit ut? Är den första eventuellt polerad? Är länken äkta tro?
1. Tudor 76213
2. Tudor 76213
Jag tycker de ser ok ut, men det kryllar dessvärre med bra kopior på dessa så kan inte uttrycka mig med 100% säkerhet. Tycker det är lite märkligt på första att de har täckt för balanshjulet..
Länkarna tvivlar jag på att de är genuina. Bägge saknar markeringar på endlinksen, det brukar vara typ ”631B” (eller ”628” för icke-tvåton).
Kan ju vara eftermarknads-endlinks bara, men misstänker att det är hela länkarna som är utbytta. Men som sagt lita inte på mig blint, läs på själv och var varsam innan du eventuellt köper![]()
Tack för input. Jag får jobba lite på det. Snubblade över någon sida på Etsy, vid en googling på reffen, som gjorde exakta kloner som säljs rakt över disk. Kusligt.Nr. 2 är definitivt polerad.
Dålig koll på prisbilden för dessa men du bör väl kunna hitta kring samma pris från någon certifierad handlare på exempelvis C24? Hade känts säkrare i min värld.