Känns som Tudor pytsar ut en del nu så blir nog fler 100-årsnyheter efter sommaren ocksåOne can hope![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som Tudor pytsar ut en del nu så blir nog fler 100-årsnyheter efter sommaren ocksåOne can hope![]()
Noterar att de postar detta utan den brasklapp som var bifogad till posten om löpning i veckan: ”a non-watch announcement”. Vågar därför hoppas på ”a watch announcement”!Jaha, tror vi det kan komma någon ny fräsig nyhet nästa vecka![]()
![]()
Har för mig att @Cosmo körde exakt den konfigurationen ett tag, BB Pro + Uncle executive med Tudors spänne.Beställde precis en Tudor BB pro! Riktigt taggad på att få hem den.
Är dock sugen på att köpa en jubilee-länk. Nån som erfarenhet av jubilee-länk från fostner (Model J) eller länk från unclestraps ( Executive 2.0) ?
Kul! Grymt snygg modell! Forstners länk är kanon! Ladda upp bilder när du fått hem denBeställde precis en Tudor BB pro! Riktigt taggad på att få hem den.
Är dock sugen på att köpa en jubilee-länk. Nån som erfarenhet av jubilee-länk från fostner (Model J) eller länk från unclestraps ( Executive 2.0) ?
Tack för info! Ska bliKul! Grymt snygg modell! Forstners länk är kanon! Ladda upp bilder när du fått hem den![]()
Den där bilden var 10/10, fångade verkligen den vackra tavlan.jajamän.![]()
Det hade ju varit roliga med en rosa flamingo.Fick den här härliga kepsen också och en mugg. Kepsen blir najs i sommar! Får gå all out miami vice i nån pastellfärgad skjorta.
![]()
![]()
![]()
Stämmer! Grym kombo.Har för mig att @Cosmo körde exakt den konfigurationen ett tag, BB Pro + Uncle executive med Tudors spänne.
Inget nytt om detta?Jaha, tror vi det kan komma någon ny fräsig nyhet nästa vecka![]()
![]()
Va?Jag fick tillbaka min Tudor idag från urmakaren som skulle byta ut orginallänken mot en unc länk. Urmakaren bytte ut alla länkar förutom en. Hon menade att man inte kunde byta ändlänken som fäster i spännet eftersom den är nitad. Finns det någon annan som gjort ett likadant byte med annat resultat? Känns ju lite snopet att ha en mix av länkar...
![]()
Jag har gjort en liknande operation på min Ranger. Jag la till en halvlänk från US direkt efter låset och det var inga problem.Jag fick tillbaka min Tudor idag från urmakaren som skulle byta ut orginallänken mot en unc länk. Urmakaren bytte ut alla länkar förutom en. Hon menade att man inte kunde byta ändlänken som fäster i spännet eftersom den är nitad. Finns det någon annan som gjort ett likadant byte med annat resultat? Känns ju lite snopet att ha en mix av länkar...
![]()
En dokumentär känns ju lite B, man väntade ju sig en ny klocka. Själv hoppas jag på en advisor eller ranger i titanInget nytt om detta?
Det känns som att man väntat i 100 år!
![]()
Jaså? Mm lite mer förväntade man sig ju.....dina förslag är spännandeEn dokumentär känns ju lite B, man väntade ju sig en ny klocka. Själv hoppas jag på en advisor eller ranger i titan
![]()
![]()
Va är de för en jäkla urmakare!? Låset sitter ju som tidigare talare påpekat, med ett fjäderstift!!Jag fick tillbaka min Tudor idag från urmakaren som skulle byta ut orginallänken mot en unc länk. Urmakaren bytte ut alla länkar förutom en. Hon menade att man inte kunde byta ändlänken som fäster i spännet eftersom den är nitad. Finns det någon annan som gjort ett likadant byte med annat resultat? Känns ju lite snopet att ha en mix av länkar...
![]()
