Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för en MonochromeSugen på att köpa en Tudor till. Vad ska man komplettera med? Nya Royal 40mm, röd BB58 eller vänta på ny färger av chrono 39mm… hmm
![]()
Dags för en Monochrome![]()
Jag är oväntat svag för den gula chronon, men väntar - nog - tills den dyker upp begagnad...Redan haft en, sugen på något med färg men den gula chronon hade jag mycket hellre sett i en ”vanlig” färg.
+1, ogillar dom flesta färgglada tudors som släpptes senaste åren, men jag diggar bumblebeen starkt!Jag är oväntat svag för den gula chronon, men väntar - nog - tills den dyker upp begagnad...
Ska du köra färg hade jag definitivt tittat på Royal i isblå som @pelagos1 har.Redan haft en, sugen på något med färg men den gula chronon hade jag mycket hellre sett i en ”vanlig” färg.
Köp Burgundy på 5 link är grymt nöjd med min.Redan haft en, sugen på något med färg men den gula chronon hade jag mycket hellre sett i en ”vanlig” färg.
Den kommer definitivt kosta över listpris begagnad, precis som den rosa och turkosaJag är oväntat svag för den gula chronon, men väntar - nog - tills den dyker upp begagnad...
Köp Burgundy på 5 link är grymt nöjd med min.
Ska du köra färg hade jag definitivt tittat på Royal i isblå som @pelagos1 har.
Gissar att de kommer att släppa fler färger till 40:an (med stick index) vartefter. Osäker om den isblå, men helt övertygad om att den ”kungsblå” kommer.40mm och den hade varit given
Gissar att de kommer att släppa fler färger till 40:an (med stick index) vartefter. Osäker om den isblå, men helt övertygad om att den ”kungsblå” kommer.
Monarch såklartSugen på att köpa en Tudor till. Vad ska man komplettera med? Nya Royal 40mm, röd BB58 eller vänta på ny färger av chrono 39mm… hmm
![]()
Monarch såklart![]()
Inte jag heller men den ser, imho, så sjuuukt bra ut.Who knows? Inte provat den på armen än![]()
Inte jag heller men den ser, imho, så sjuuukt bra ut.
Har också provat, den är bra men tycker tyvärr det är alldeles för stor size på den med tanke på utformningen och vart man hämtat inspiration.![]()
Provade den i våras och tog en snabb bild som tyvärr inte gör klockan rättvisa. En makalös klocka. Kan tyvärr inte motivera att köpa den, jag har för många andra som jag ”behöver” köpa först![]()
Gamla blå 58n? Billig nu.Sugen på att köpa en Tudor till. Vad ska man komplettera med? Nya Royal 40mm, röd BB58 eller vänta på ny färger av chrono 39mm… hmm
![]()
har provat men inget som kittlade migInte jag heller men den ser, imho, så sjuuukt bra ut.
Jag har inte sett den irl än så jag kanske inte uppskattar den öht dåhar provat men inget som kittlade mig![]()