Denna är otroligt fin, har börjat segla upp som en favorit hos mig. Men varför är nya Royal så mycket lägre i pris än Black Bay och Pelagos? Vad mer än vattentätheten skiljer de åt?Royal idag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna är otroligt fin, har börjat segla upp som en favorit hos mig. Men varför är nya Royal så mycket lägre i pris än Black Bay och Pelagos? Vad mer än vattentätheten skiljer de åt?Royal idag!![]()
Det är ju i grunden helt olika klockor, Royal är ingen dykare.Denna är otroligt fin, har börjat segla upp som en favorit hos mig. Men varför är nya Royal så mycket lägre i pris än Black Bay och Pelagos? Vad mer än vattentätheten skiljer de åt?
Fick du en repa på vridringen över natten?!Fortsätter med den här
![]()
Nejdå som den hårt arbetande personen jag är hade den redan varit en vända ute i fält och fått lite smuts på vridringen.Fick du en repa på vridringen över natten?!
älskar sådana här klipp!Ytterligare en superdetaljerad inblick i Tudors produktionskedja.
![]()
Inside The Manufacture: Making A Tudor: A Behind-The-Scenes Look, From Raw Material To Finished Product [Video]
In this video, we spend multiple days inside Tudor's Swiss manufacturing network, watching the case, dial, and movement of a single watch come together.www.hodinkee.com
Ja det är ren porrälskar sådana här klipp!
Riktigt väldigt bra match med Nato i rätt färg![]()
![]()
Har kört typ hela utesäsongen med min BB58. Dykarur kanske inte det första man tänker på i samband med cykling, men trivs riktigt bra med den på Nato.
Jag är jätteledsen men det där bandet skär sig något oerhört på den klockan tycker jagHappy face
![]()
Perlon, den eviga vattendelaren.Jag är jätteledsen men det där bandet skär sig något oerhört på den klockan tycker jag![]()